ייעוץ שיווקי

למי מיועד ייעוץ שיווקי?

ייעוץ שיווקי מתאים ומיועד לכל מי שבכוונתו לפתוח עסק חדש, לעסקים קיימים אשר נמצאים בפרשת דרכים באשר לאסטרטגיה השיווקית שלהם, לאותם עסקים אשר רוצים לשפר את הרווח שלהם, למי שחפץ בסדר וארגון בעסק – רבים מבעלי העסקים מנהלים את העסק בהווה ללא כל חשיבה לטווח ארוך,  החשיבה הנקודתית מאופיינת גם בשיטת ניהול של פתרון משברים מידיים (כיבוי שריפות)  ותקיעות, כאשר עסק לא מציב לעצמו יעדים יהיה מאד קשה בתהליך של ייעוץ שיווקי לנווט את החברה קדימה,  ייעוץ שיווקי מתאים גם  לעסקים אשר מעוניינים להחליף/לשדרג  את המוצר או השירות שלהם במשהו משוכלל ומתקדם – להתאימו לסביבה הדינאמית. במילים אחרות – ייעוץ שיווקי מתאים לכל עסק באשר הוא, אשר רוצה לעשות משהו אחר ושונה כדי להשיג מטרה כלשהי.

למה כולם מדברים על שיווק?

רבות מדברים על שיווק! שיווק טומן בחובו נושאים, אלמנטים, כיוונים ודרכים לא מעטות ליישום. ללא ספק, השיווק הינו מקצוע הדורש מיומנות וניסיון, הכרות עם הכוחות הפועלים  בסביבות העבודה השונות וכו'. כשעסק פונה ל- ייעוץ שיווקי, הוא עושה צעד חשוב ומשתלם מאד לעסק שלו.

מהו התהליך השיווקי המומלץ?

למעשה בתהליך של ייעוץ שיווקי בונים מפרט שיווקי יסודי ומעמיק, מחליטים על אסטרטגיה  שיווקית, מכינים תקציב שיווקי, חושבים על הדרכים היצירתיות להגיע לקהל היעד ועוד. העבודה נעשית ע"י כך שהעסק מחליט מי הם הלקוחות הפוטנציאליים, מיהו קהל היעד, מהו המוצר או השירות אותו אנחנו מקדמים, איך ניתן להתפתח, עלויות ופעילות תוך ארגונית. בתהליך ייעוץ שיווקי מנתחים את מצב העסק, בוחנים את כל מה שמסביב לו, כולל תקציב, השקעות כספיות, מנגנוני ניהול בחברה ועוד. לאחר הניתוח הזה, יכול למעשה, הייעוץ השיווקי להעריך מהו הסיכויים של העסק להצליח, להרוויח, לבדל עצמו מעסקים מתחרים ולעמוד במטרות שהציב לעצמו.

ייעוץ עסקי הינו חשוב מאוד להצחת העסק שלך, ישנם דברים בתוך העסק שרק גורם חיצוני יוכל להעיד לך עליהם ולפתור אותם בצורה החיונית ביותר
על כך ישנה חשיבות רבה ביותר לקחת ייעוץ עסקי כחלק מתהליך שיווק.

תחומי ההתמחות של הייעוץ השיווקי מתחלקים לכמה נושאים: שיווקי אינטרנטי, מיתוג ופיתוח הנושא של שיווק רשתי וכן עבודה על קמפיין מכירות, פיתוח תכניות שיווק רחבות היקף ומיצוב.