חזרה לשגרה

חברים יקרים,

הזכות הגדולה לבחור בחיים היא לא רק בתא המשפחתי המצומצם של כל אחד ואולי בעוד כמה תחומים כמו…בקרב הלקוחות שאותם אני מאמן.

היכולת לבחור שישי שבת… ואולי גם ביום שלישי הקרוב משמעותו אני שותף לתהליכים ומעורב גם במקומות שאולי אני פחות מאמין בהם ואולי גם לא מבין בהם. הכוונה למי שלא הבין – אנו בוחרים להשפיע ולהיות שותפים לתהליכים באזורים הנוחים לנו במעגלים שאנו מרגישים שיש מוטיבציה ואנו מבינים היטב למה אנו עושים זאת. כן – גם המדינה שלנו זקוקה לקצת התייחסות של קבוצת אנשים סופר איכותיים שיכולה לעזור להשפיע על מעגלים גדולים יותר במדינתנו הקטנה.

הפער בין הגושים לא גדול – מדובר על כ-6-8 מנדטים. מדובר על כעשרים אחוז מתלבטים ואחוז מרשים שלא רוצים להגיע לקלפי. היכולת להשפיע ולקבוע אולי מציאות אחרת היא כן. המון תרחישים יכולים לקרות לאחר הבחירות מקואליציה סופר ימנית, לקואליציית מרכז ואולי קואליציות אחרות.

כן, כן כל אחד מאיתנו מתבקש לשבת עם עצמו ועם הסובבים איתו ולחשוב לאיזה מנהיג ומפלגה אני רוצה לתמוך. התמיכה אולי תגרום לקצת יותר שפיות, אולי מגמות חדשות שבאמת חשובות לנו – כלכליות, חברתיות ואחרות.

 אינני מכוון למפלגה או ימין או שמאל. פשוט אשמח שחברי הקרובים יהיו מעורבים ומשפיעים. מנהיגים לוקחים אחריות ועמדה.

ונחזור לענייננו:

השבוע הרגשנו שחזרנו לשגרה. המשרד שקק חיים בכל החזיתות – פעילות רבה עם לקוחות קיימים, כניסת לקוחות חדשים והמון מחשבות קדימה.

בנימה אישית אני חייב להרגיש שאני חוזר לעצמי בהדרגה (אני מבטיח שאצא מחוזק מכל התהליך).  החודש הקרוב יהיה מעניין כי אנו מחדדים את המסרים המיתוגים של החברה ומחזקים את השיטה. ב-30 לחודש יום רביעי באחת בצהרים במכללה למינהל נשיק חלק מהפעילויות החדשות והדגשים החדשים.

אנא הכינו תובנות עם מכנה משותף לכולם למפגש.

לקראת המפגש אשמח לקבל במייל פידבקים שיעזרו בכל הקשור לליווי ואימון עסקי שלנו עם הלקוחות, דרכים לחזק את הפעילות מול הלקוחות, דגשים לגבי ה-DOING שלנו ואיך בתאכלס משפרים תוצאות של עסק. אשמח לכל הערה והארה ותובנות אמיתיות. אני כבר אומר תודה על העזרה.

ב-29 לחודש יום שלישי (יום לפני המפגש) בשעה 17:30 במשכן החדש בקהילת סלוניקי נקיים מפגש נטוורקיינג לעוסקים בתחום הבניה. המפגש יתרכז ביצירת קשרים בין המשתתפים וכן תערכנה שתי הרצאות קצרות בנושא ניהול הצעות מחיר ושימור לקוחות.

 שלכם,

אודי