מדריך מיתוג

מדריך בסיסי להגדרת מיתוג וסיפור כלכלי נכון:

  • להגדיר ולדעת מי הם הלקוחות שלנו, מי הם קהל היעד שלנו.
  • לבחון מה המיתוג וסיפור הכלכלי של המתחרים.
  • להגדיר באופן שיהיה ברור לנו וללקוחות מה המיתוג שלנו ובמה הוא שונה מהמתחרים. מה מייחד אותנו (משהו שניתן לקיים תמיד) וניתן לבנות סביבו סיפור,  מחיר/ איכות/חווית ביקור/שירות/חדשנות/מגוון מוצרים/עובדים (הון אנושי)/אחר.
  • להגדיר מה יגרום ללקוחות לחזור שוב ושוב ולתרגם את זה לרמה ביצועית.
  • תחלופת מוצרים/תצוגה מתחלפת/מבצעים משתנים/שירות יוצא דופן/מיקום אסטרטגי/אחר.
  • לדאוג לשדר את הסיפור הכלכלי שיהיה מובן לעובדים וללקוחות.
  • לבחון האם הסיפור הכלכלי שלנו אכן עובד  – בדיקת אחוזי נטישה וכמות ותדירות לקוחות חוזרים.

 

לקבלת 3 פרקים מרב המכר GPS לעסקים – השאר פרטיך