עיצוב מותגי

בתהליך המיתוג לעיצוב כרטיסי הביקור, הלוגו, הצבעוניות של הלוגו, הסלוגן ועוד חשיבות רבה, שכן עם הזמן הלוגו יהווה את כרטיס הביקור של העסק ויהיה המזהה שלו.

דבר ידוע הוא שלכל צבע יש מאפיין, אנרגיה  ומסר משלו שהוא מעביר לצופה בו.  לכן כאשר אנחנו ניגשים לעצב את הלוגו של העסק שלנו, יש לתת לזה משקל רב ובחינה מעמיקה. עלינו לבחון איזה מאפיין בולט יש למוצר או לשירות שלנו, האם הוא דורש עיצוב מקצועי מהוקצע או אולי העיצוב צריך לשדר משהו קליל ומגניב? האם אנחנו יכולים לשייך לו צבעים חמים או קרים, או אולי להנע מצבעוניות.

בחירת הצבעים הנכונה הינה קריטית כאשר באים למתג ולמכור. כל צבע מעביר ללקוח הפוטנציאלי מסר שונה ואף יכול להניע או לא להניע אותו בלבחור אותנו.

הדרך הנכונה ביותר לעיצוב הלוגו היא לתת זאת למעצב מקצועי,  לעסק בעל תוכניות שאפתניות  מומלץ לגשת למקצוענים בתחום עיצוב לוגו. יש לזכור כי זוהי אופציה יקרה מבין יתר האפשרויות.

האופציות הנוספות הן:

  • רכישת לוגו איכותי מאתר תבניות עיצוב - מומלצת לאתרי אינטרנט ועסקים קטנים בעלי תקציב מוגבל. הלוגו נרכש עם זכויות הפרסום וניתן ללטשו כראות עיניכם.
  • יצירת לוגו בעצמכם - בעזרת תוכנות ייעודיות ועם קצת עניין חוש גרפי וסבלנות הן יכולות לספק תוצאה טובה. במידה ואין לכם עניין רב בעיצוב הלוגו בעצמכם, זוהי האפשרות הפחות מומלצת.
  • הזמנת לוגו דרך אתרים המציעים למכירה מוכנים כגון האתר Fiverr ב 5 דולר- זוהי הדרך הזולה ביותר.

לקבלת 3 פרקים מרב המכר GPS לעסקים – השאר פרטיך