תפריט מוצרים ושירותים

מיקוד המוצרים והשירותים יאפשר לעסק לייצר בידול יתרון יחסי בקהלים מוגדרים ויצירת התמחות מקצועית.

המיקוד המוצרי יתבסס על יתרונות יחסים של המוצרים, גודל הפוטנציאל של קהלי היעד, רווחיות ונגישות לשוק.

המומחיות המוצרית באה לידי ביטוי לא רק בתחום המקצועי, היא גם חיונית בתחום השירות, השיווק והמיתוג לקהלי המטרה. ההתמקדות תמיד לשמר את המוצרים המתגלגלים במהירות ולהיפתר ממוצרים שאינם סחירים מספיק.

לקבלת 3 פרקים מרב המכר GPS לעסקים – השאר פרטיך