מדריך נהלים

כמה זמן לוקח לך לקחת עובד חדש ולהפוך אותו למומחה?כמה זמן הולך לאיבוד על תיקון תקלות שאחרים גרמו בעסק שלך?

סדר בעסק מביא לחסכון, ליעילות ולצמיחה. חשוב מאוד לייצר נהלי עבודה והתנהלות נכונים, אבל לא פחות חשוב לעגן אותם ולייצר שיטה שעל פיה ניתן יהיה לעבוד באופן שוטף. יצירת שיטתיות התנהלותית תאפשר הקטנת התלות בבעל הבית ואחריות גדולה יותר של צוות המנהלים והעובדים. אנחנו יודעים לייצר מדריך לכל התחומים בעסק החל ממכירות, שירות, ארגוני ופיננסי.

כאשר בונים נהלי עבודה לעסק, חשוב לשתף את צוות העובדים כדי לגייס אותם ולרתום אותם למהלך. לרוב כשמגיעים לעובד עם גזירות מלמעלה, הדבר יוצר אנטגוניזם וחוסר שיתוף פעולה. על ידי ישיבה משותפת בנוגע לבניית נהלי העבודה, נוכל לגייס את העובדים לטובת העסק והסיכוי שהם ילכו על פי הנהלים ילך ויגדל. נהלי עבודה ושיטות עבודה מסודרים גם חוסכים זמן רב בהכשרת עובד חדש לכשיכנס לעסק.

בישיבות צוות שמתקיימות כדאי לקרוא מידי פעם שוב את נהלי העבודה, כדי לבדוק שכולם עובדים על פיהם.

לקבלת 3 פרקים מרב המכר GPS לעסקים – השאר פרטיך