עשרת הדברות להצלחה עסקית קמעונאית

1.

שימור   לקוחות – מועדון לקוחות

 להיות "האח הגדול" הדואג ואחראי ללקוח בכל צרכיו בתחום המקצועי הרלוונטי.  למען – תדירות, קניה ממוצעת, חבר מביא חבר ושביעות רצון

2.

מיתוג

מה יגרום ללקוחות להיכנס אלי לחנות ולא למתחרים המסר הייחודי שיעניק יתרון יחסי לעסק

3.

הגדלת קניה ממוצעת

מתן פתרון מלא ללקוח בעת הקניה ולא רק בהכרח לצורך הקיים שלו. ערך אמיתי לשני הצדדים.

4.

שירות יוצא דופן

תגרום ללקוח להגיד "וואו" – השירות שקבלתי יוצא דופן בזכות דברים שקבלתי ולא ציפתי

5.

תזרים מזומנים

שליטה על תנועת המזומנים הצפויה בעתיד בעסק. תכנון תשלומים שונים על פי מצב המזומן (קל יותר לדחות ספקים במספר ימים כאשר ניתן להציג להם דוח תזרים צפוי).

6.

שיווק יעיל להבאת לקוחות

תוכנית שיווק יעילה להבאת לקוחות בערוצי שיווק ממוקדי לקוח – שיתופי פעולה, אינטרנט, חבר מביא חבר ועוד

7.

מלאי

ניהול מלאי מוצרים המתגלגל במקסימום שלושה חודשים. חיסול מלאים מתים

8.

ערוצי מכירה טכנולוגיים

פיתוח זירות מסחר נוספות הן ללקוחות קיימים וחדשים באתר סחר, פייסבוק עסקי, ניוזלטרים עם הצעות ועוד

9.

שיטות ונהלי עבודה

פיתוח שיטות ונהלי עבודה המחייבים את כלל העובדים וגם בעלי הבית להתנהל תקן מסודר וקבוע

10.

הגדרת תפקידים

במשחק הקבוצתי בין שותפים ובין עובדים חשיבות עליונה לחלק את המשימות ותחומי האחריות  כולל יעדים ומטרות עם תוכנית עבודה לכל אחד ואחת