טלמרקטינג

כמעט כל תהליך שיווקי מצליח, מתרחש בשילוב כמה ערוצי שיווק: באינטרנט, בעיתונות, בדיוור ישיר ועוד. החוכמה בשיווק אפקטיבי הוא לעשות זאת במינימום עלויות תוך הגעה למקסימום אנשים. מכך צמח הטלמרקטינג כדרך אלטרנטיבת לשיווק מכירתי מדלת לדלת. טלמרקטינג הוא ערוץ שיווק שהוכיח את עצמו כשיטה יעילה ומשתלמת מאוד בפעילויות השיווק של העסק והיא חוסכת לעסקים קטנים ומתחילים הרבה כסף וכאב ראש בשיווק.

טלמרקטינג הוא אמצעי נגיש לשיווק העסק שלך. לעסקים בתחילת הדרך השימוש בו סולל את דרכם, לעסקים ותיקים שאולי פועלים כבר מכוח האינרציה ועם לקוחות של שנים, הטלמרקטינג יכול להביא לקוחות חדשים ולרענן את הקיימים. בעולם השיווק והפרסום יש צורך בפנייה אישית, מהירה ויעילה – טלמרקטינג עונה על הצרכים הללו. חשוב מאוד לערוך הכשרה מקצועית למי שמבצע את השיחות, לוודא שמכיר את דרישות הלקוחות ופועל באופן ישיר לטובתם. יש לערוך סקר השוואות מחירים.

מדריך מקוצר לטלמרקטינג מוצלח:

  1. להכין רשימה של חברות \ לקוחות אליהם אנחנו רוצים לפנות
  2. להכין מראש תסריטי שיחה עם התנגדויות צפויות ותשובות מותאמות
  3. דחיפה בשיחה – עקרון לזכירת העסק: כל שיחה היא הזדמנות להעברת מסרים על העסק ויתרונותיו. גם אם השיחה לא הסתיימה במכירה, הלקוח יזכור את העסק ואת שירותיו.
  4. לוודא מכירה- הטלמרקטינג יכול לשמש גם כמוודא מכירה לקביעת פגישה, הזמנה לאירוע, תזכורת לרכישת מוצר וכו'.
  5. לערוך משוב- חשוב להאזין לשיחות לנציג/ים כדי להניע להישגים והצלחות ולהסקת מסקנות.
  6. כלי מעקב ובקרה- חשוב שיהיו כלים כמו תוכנה או אקסל חכם שיוכלו לאפשר חזרה ללקוחות בזמן שרצו, לעדכן פרטים, לסדר רשימות וכד'.

אנחנו ב GPS לעסקים נשב איתך ונעזור לך לבנות את מערך הטלמרקטינג שלכם בצורה היעילה והנכונה עבור העסק שלך.

לקבלת 3 פרקים מרב המכר GPS לעסקים – השאר פרטיך