שימור לקוחות

מה אתם עושים כדי לשמר את הלקוח שלכם? לדאוג שישאר נאמן למוצר או לשירות שלכם?

בעידן תחרותי בו השפע רב וההיצע גדול, הלקוחות שלנו הם חמקמקים, הם בודקים יותר מבעבר, הם יודעים היכן לבדוק ומה לבדוק והפיתוי שמציעים המתחרים הוא לעיתים גדול ומסוכן.
מחקרים סטטיסטיים מוכיחים כי עלות שימור לקוח קטנה פי 5 או 6 מעלות הבאת לקוח חדש – לפיכך יש חשיבות גדולה בלדעת כיצד לשמר את הלקוח – לגרום לו להיות נאמן למוצר או לשירות שהעסק מוכר. אותו לקוח שכבר מכיר ויודע, ימשיך בצורה עקבית לקבל יחס טוב והוגן – ימליץ עליכם לעוד ועוד חברים.

אנחנו ב- GPS לעסקים מציעים מספר דרכים לשמור על הלקוחות שלנו, דרך הבנת הצרכים שלו לעומקם, מתן שירות טוב ויעיל ועד לשמירת קשר רציץ וטוב איתם במגוון דרכים כגון: ניוז לטר, שליחת סמסים, להתקשר ללקוח לאחר קבלת השירות לבירור ההרגשה, מועדון לקוחות ועוד.

לקבלת 3 פרקים מרב המכר GPS לעסקים – השאר פרטיך