שירות

poster side 1

שירות הוא תהליך ייצור שביעות הרצון של הלקוח.

נתון סטטיסטי מעיד כי בכל רגע נתון, קרוב ל-35% מהלקוחות חושבים על אפשרות לנטוש את הארגון הנותן להם את השירות או את מוצריו. לכן השירות הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר בכל עסק, ויש לתת עליו דגש ולטפח אותו באופן יומיומי.

כל מגע של לקוח עם עובד בכל שלב הוא תהליך שירות, בין אם זה בזמן מענה על שאלה, מכירה, רכישה, טיפול בבעייה או סתם שיחה. על מנת לדאוג שהשירות יהיה אחיד, יציב ובעל ערך תהליך התקשורת בין נותן השירות למקבל השירות חייב להיות מובנה. תלונות הן דבר מבורך! ככל שמחכים יותר זמן מהרגע שלקוח משגר אליך תלונה ועד לתגובה מצד החברה, מחיר פיצוי הלקוח הולך ועולה.

 

לקבלת 3 פרקים מרב המכר GPS לעסקים – השאר פרטיך