הדרכות שירות

הדרכות שירות נועדו להקנות ידע מקצועי, מיומנויות אישיות ושיטות עבודה שישפרו את תפקודו האישי של כל עובד, תוך רכישת יכולות שירות משופרות.

הדרכת שירות מעשירה, מעשית ומציגה תכנים חדשים מעולם השירות בדרך הדיאלוג האפקטיבי, בדרך חווייתית ולא שגרתית.

ההדרכות מגבשת את הצוות סביב חזון וערכי שרות ומובילות את המשתתפים לרכוש ולהטמיע טכניקות לשיפור מיומנויות תקשורת.

הדרכות שירות מבית GPS לעסקים הוכיחה כי הן מגדילות באופן ברור את שביעות הרצון של לקוחות החברה, ומשמשת את הצוות הרבה אחרי סיומה.

לקבלת 3 פרקים מרב המכר GPS לעסקים – השאר פרטיך