שירות יוצא דופן

חווית השירות נגזרת ממה הלקוח מצפה לקבל ומה הוא קיבל בפועל.

ככל שהוא קיבל שירות טוב שהוא לא ציפה לו כך שביעות הרצון תלך ותגדל. כיום עסקים מחפשים דרך השירות את התוסף של העסק שיעינק יתרון חשוב בעיני הלקוח.

שירות יוצא דופן משמעותו לייצר חווית "WOW" אמיתית. חוויה שהלקוח רץ לספר לחברה ושיגרום לו לחזור שוב ושוב לעסק, תשורה קטנה, התייחסות מיוחדת או טיפול יוצא דופן יכולים לגרום לתחושה המאד  מיוחדת של הלקוח.

לקבלת 3 פרקים מרב המכר GPS לעסקים – השאר פרטיך