אחרי חג שמח

חברים יקרים,

סיימנו את החגים וכולנו אחרי הג'ט לג של המצות והמימונות.  כאחד הטייסים במטוס הממריא החודש – ברצוני לאחל בשם ההנהלה וצוות העובדים  נסיעה נעימה ומוצלחת. שתהיה טיסה מוצלחת וטובה.

האם כל אחד שואל את עצמו – מה אני רוצה להשיג החודש בטיסה עם GPS לעסקים?  לאן אני רוצה לטוס? באיזה מחלקה? מה חשוב לי בטיסה?

צוות הטיסה רוצה להעניק לכל אחד את החוויה הטובה ביותר שניתן במהלך הטיסה.

מה נדרש?

  1. מקצועיות – השתתפות בסופרוויזין, אנו מתחילים במפגשי שולחן עגול של אילן בימי רביעי מה-17 לאפריל בשעה שלוש עד חמש. מפגש חודשי שלי. בנוסף אנו מתחילים ביום שני בהכשרת מספר מאמנים באימוני מכירות.
  2. שיווק – יצירת ביקושים בקרב לקוחות פוטנציאלים – לידים חצי חמים ולידים קרים שאתם נתקלים בהם. ירידה לשטח לפגישות שיווק עם אנשי מכירות, מעורבות מלאה בפגישות שניות.
  3. מעורבות ומחויבות ללקוחות – מעורבות שאיננה נגמרת אף פעם. הקשר עם הלקוח מתחיל אך לא מסתיים בפגישות הקבועות. הקשר ממשיך לאורך כל הדרך בתמיכה, במחשבות ורעיונות חדשים, תמיכה באק אופיס ועוד. ברגע שהלקוח יתפוס את המאמן כטוטאלי ומחויב אליו לאורך כל הדרך – ההצלחה קלה ובטוחה יותר.

 

אני מאחל שבוע מעולה. מלא אנרגיות טובות והתמקדות בטיסה המשותפת. מקחו כמה דקות כדי שתוכלו להגדיר לעצמכם איזה סוג טיסה אתם מעוניינים לחוות.

 שלכם באהבה,

 אודי