בניית אתרים

logo gpsonlie

 

האינטרנט הוא כלי שיווקי היעיל והזול שיש כיום!
הוא מציף בחובו מספר ערוצי תקשורת עם לקוחות חדשים, לקוחות קיימים, ספקים, וכו'.  בעל עסק המשתמש ביתרונות האינטרנט צריך להבין שהוא בונה "קמפיין פרסום" עבור בית העסק שלו. כלומר, הוא משתמש בפלטפורמה הזו למשוך את הלקוחות שלו ולהגדיל את המכירות. יש להבין כיצד לבצע קמפיין פרסום אינטרנטי בצורה יעילה ביותר שתעלה הכנסות במינימום הוצאות.

אחת הטעויות הנפוצות היא החשיבה שיש לבצע פעילות בכל ערוץ אפשרי- אך אין זה נכון. לעיתים קיימים ערוצים שלא מתאימים לבית עסק כזה או אחר. GPS Online יודעים לאפיין מענה לכל עסק באשר הוא, בדגש על אופיו, מטרותיו  ויעדיו. אם בעבר לקוחות כיתתו רגליהם ועברו מחנות לחנות כדי לבחון את הסחורה, לאסוף מידע ולהשוות מחירים, הרי שכיום יותר ויותר אנשים עושים את עבודת ההכנה בבית, באמצעות האינטרנט. את הטיול הרגלי החליף הסיור הוירטואלי, ובלחיצת אצבע הגולשים מגיעים למחוז חפצם. כדי שלעסק שלך תהיה זכות קיום, אתה חייב להשתתף בזירה האינטרנטית ולהכיר את כללי המשחק.
אתר האינטרנט מהווה נקודת מפגש ראשונה בין הלקוח לחברה – הזדמנות קריטית לרושם הראשוני,  הופעה לא מדויקת תפגע במותג, כאשר חווית מותג טובה תורמת לחיזוקו.
סוגים עיקריים של אתרי אינטרנט:
 אתרי תדמית – כרטיס הביקור של העסק שלך, עליו לייצג נאמנה את העסק. גולשים יצפו למצוא באתר מידע שיסייע להם לבחור בך, ולכן עליו להיות בולט, ברור, יעיל וידידותי למשתמש. יתרונותיו: ניתן להציג את האתר למספר בלתי מוגבל של מבקרים, לעדכן תכנים ונתונים באופן שוטף. כמו כן באתר מסוג זה אפשר לשמור על מיתוג העסק, ולהיות פעיל אקטיבית מול הגולשים כדי לייצר מהם לקוחות.
אתרי תוכן – פורטל הוא אתר המציג מידע ומספק אינפורמציה בתחום מסוים. אתר כזה יכיל מידע ותכנים בכמויות גדולות, חדשות ועדכונים שוטפים, קישורים, פורומים, מאמרים וכתבות, המלצות ואירועים. אתר תוכן מחייב ממשק נוח להתמצאות וחיפוש נתונים, להיות דינמי ולהתעדכן באופן שוטף.
אתרי מסחר מקוון – המסחר המקוון הפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מחיינו. אם פעם קניית מוצרים דרך האינטרנט עוררה חשד והססנות, הרי שהיום זו פעולה טבעית אותה מבצעים מיליוני גולשים מדי יום.
מערכת המסחר האלקטרוני מאפשרת לנהל ולהציג כל מוצר ולמכור אותו לקונה (הגולש) באופן מידי ואינטראקטיבי, וכך לתת לו הרגשה כאילו הוא נמצא בחנות אמיתית. כדי שהגולשים שמגיעים לאתר שלך יישארו בו, החנות הווירטואלית שלך צריכה להיות מעוצבת, אטרקטיבית, נוחה, ברורה  ושובת עין.
 מיני-סייט – עבור עסקים קטנים המעוניינים לקדם את עצמם באינטרנט אך אין בידם האמצעים או הצורך במערכת אינטרנט גדולה ומורכבת, אתר מיני-סייט הוא הפתרון.
מיני-סייט הינו אתר אינטרנט קטן וחכם המכיל מעט דפי תוכן (בדרך כלל 4 עד 7 דפים) ותפקידו קידום העסק באינטרנט. מטרת המיני-סייט להעביר לגולש מידע ממוקד ומתומצת להעברת המסר העיקרי של בעל העסק.

Title

Content

Title

Content

Title

Content

Title

Content

Title

Content

לקבלת 3 פרקים מרב המכר GPS לעסקים – השאר פרטיך