שיווק במייל הוא ערוץ שיווק נוסף, שברובו מושך לקוחות רבים ונאמנים. ועדיין, ישנם לא מעט מכשולים, וכללים שאליהם נצטרך להישמע. טעות קטנה עשויה לגבות את המחיר הכלכלי של העסק והישרדותו. במאמר שלפניכם נסביר מהו בכלל שיווק במייל, יתרונותיו, וכמובן נציג לכם 10 טיפים מושלמים שייעזרו לכם.

מהו שיווק במייל?

דיוור אלקטרוני (או: שיווק במייל), הוא מגוון עשיר של פעולות והפצת מידע למערכות אימייל שונות.
למעשה, מדובר בשיווק ישיר אשר מתבססת על מסרים ועל ידע מקצועי. מטרתה העיקרית היא לשלוח פרסומים לכתובות מייל רלוונטיות, ולמשוך לקוחות פוטנציאלים לדפי הנחיתה. באמצעות ערוץ זה נוכל להגדיל את המכירות והפניות לעסק. בדרך כלל, שיווק במייל מוכר מתחום המוצרים הדיגיטליים.

איך זה עובד?

כעיקרון, זה עובד בצורה די פשוטה. גולש פוטנציאלי מבקר בעמוד הנחיתה שלנו, ממלא את הפרטים, וזהו.
אבל כמובן יש הרבה מעבר. נצטרך לתכנן היטב את המסרים שלנו, את סידור עמוד הנחיתה, את חווית הנחיתה, ואת עיצוב העמוד. כמו כן, גם את טופס מילוי הפרטים. בדרך כלל, אנשים ימלאו את פרטיהם במידה והמוצר או הנושא יהיה מאוד מעניין. בתמורה למילוי הפרטים, הגולשים אמורים לקבל תמורה מסוימת. התמורה יכולה להיות מס' טיפים, מדריך קצר, או שליחת מידע לתיבת האימייל.

לפני הכל, נצטרך להכין שני דברים חיוניים: מערכת דיוור אלקטרונית, אשר תחובר ישירות לטפסים בדפי הנחיתה. כאשר גולש ימלא פרטים, המערכת תדע לשמור את הפרטים שלו. הדבר השני, היא מערכת דפי נחיתה. כעיקרון, עדיף לבחור במערכת אשר מכילה את שני העקרונות הללו. לדוגמא, מערכת רב מסר.

יתרונות שיווק במייל

  1. ללא עלויות פרסום – הדבר אולי היחיד שיעלה לכם כסף הוא מערכת הדיוור. מלבדו, אין עלויות פרסום, תפעול, או תחזוקה. הכל בחינם.
  2. התראות חכמות בנייד – בזמן קבלת הודעות לאנשים ברשימות התפוצה, הם יקבלו התראה קופצת בחלון ההתראות בנייד. כך, הם לא יפספסו את המסרים שלנו. והיתרון שההודעות שלנו יקפצו ללקוחות רלוונטיים בצורה נוחה. כל הודעת מייל שנשלח לרשימות התפוצה, תקפוץ מול עיניהם, ותאפשר לנו להגדיל את סיכוי הסגירה.
  3. נוחות וקלות – מערכות הדיוור מאוד פשוטות ויחסית זולות לעומת ערוצי הפרסום. המערכת פשוטה וקלה לתפעול, וניתן לשלוח מיילים לרשימות תפוצה גדולות.
  4. להגיע לקהל גדול בקליק – אחד היתרונות הממשיים היא שליחה בקליק אחד לרשימות תפוצה גדולות. למשל, נוכל לשלוח ל- 10,000 כתובות מייל מסרים שיווקיים ותכנים בקליק אחד בלבד. לרוב, מתוך ה- 10,000 כתובות המייל, נקבל לפחות כ- 100 לידים או אנשים מתעניינים במצב הגרוע ביותר.
  5. מעקב ומדידה – מערכות טובות כמו רב מסר ואחרים, יכולות למדוד לנו נתונים. כמו: מתי אדם הקליק על הקישור, מתי המייל נפתח, ומתוך כל רשימות התפוצה אילו אנשים לא פתחו \ קראו את המייל. נתונים אלה יעזרו לנו להבין טוב יותר את הקהל, ולמדוד הצלחות.

אין לכם דף נחיתה? תוכלו לפנות לחברות העוסקות בתחום ולרכוש מהם רשימות דיוור ייחודיות.

10 הטיפים המנצחים

מהניסיון שלנו, ישנם דברים שכן עובדים, וכאלה שלא. לפיכך, יש לנו 5 טיפים שימושיים שיעזרו לכם:

  1. כתבו כותרות מעניינות, ומסרים מושכים.
  2. פנו בצורה קצת יותר אישית, פניה אישית וישירה תעלה את סיכויי ההצלחה.
  3. הפחיתו בתדירות השליחה, אנשים לא אוהבים ספאם.
  4. הוסיפו קישורים לאתר, ולדפים הרלוונטיים.
  5. הפחיתו במסרים שיווקיים מידי, אנשים כבר יודעים לזהות מי דובר אמת, ומי לא.
  6. פנו לקהלים רלוונטיים, פלחי שוק אשר מתאימים לצריכת השירות, המוצר, או הידע שלכם.
  7. השתמשו בסיפורים, אנשים פשוט אוהבים את זה.
  8. וודאו שיש קריאה לפעולה.
  9. עוררו מספיק סקרנות.
  10. והטיפ העשירי, אל תעברו על חוקי הספאם.

מקווים שעזרנו במעט, ובהצלחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Fill out this field
Fill out this field
יש להזין אימייל תקין.
You need to agree with the terms to proceed

תפריט