שרותי מיתוג

"מה שחשוב הוא איך הלקוחות תופסים את העסק ואת המוצרים ו/או השירותים שאתה מוכר, ולא מה אתה חושב עליהם."

מיתוג העסק ו/או מוצריו הינו תהליך שיווקי שנועד לאפשר ללקוחות להכיר, לזהות ולהעדיף אותך ואת מרכולתך על פני המתחרים.
לקוחות מוכנים לשלם, בתנאי שיקבלו תמורה מלאה עבור השקעתם. מותג הוא נכס שיווקי כל עוד הוא מממש את ההבטחה המותגית, בין אם זו הבטחה מעשית (מחיר זול, איכות המוצר) ובין אם זו הבטחה רגשית (תועלות חברתיות, הגשמה עצמית). במיתוג, חשוב ליצור "האנשה" שיש בה הבטחה רגשית, תועלות חברתיות – הגשמה עצמית.

תחומי ההתמחות שלנו:

  • באבחון, בנייה וליווי תהליך המיתוג חדשים
  • מתיחת פנים למיתוג קיים

שלבים בתהליך המיתוג:

  1. השלב המחקרי – זיהוי ואיתור ערך מוסף ייחודי אותו יציע המותג לצרכן.
  2. בניית אסטרטגיה – פיתוח "הבטחה מותגית" – מה יבטיח המותג לצרכן.
  3.  פיתוח "שפת המותג"– הגדרת העקרונות לפיהם יתואר ויוצג המותג.
  4. יישום שפת המותג – שלב ביצועי, בו מפתחים את הצד הוויזואלי של המותג על פי העקרונות שנקבעו, ומתקשרים את ההבטחה המותגית באמצעות שיווק, פרסום ויחסי ציבור.
  5. ליווי המותג – מעקב, שיפור ושינוי בהתאם לצורך.

מנהלים עסקיים של GPS לעסקים מנהלים תהליכים תוך שיתוף פעולה מלא עם הלקוח ע"פ אופיו, ערכיו ,צרכיו ורצונותיו.
עבודת המיתוג היא עבודה אסטרטגית מעיקרה, הכוללת: זיהוי צרכים וחסרים בשוק, זיהוי איומים והזדמנויות, הגדרת קהלי מטרה, אפיון קהלי המטרה במונחים סוציו-אקונומיים, דמוגרפיים, פסיכו-גרפיים ומתן מענה באמצעות המותג. המענה כולל: יצירת ערכים הולמים, מיצוב (הדרך שבה המותג נתפש ע”י הלקוחות), בידול, יצירת שפה תקשורתית ייחודית, מדיניות הפצה, שרות, פרסום, יחסי ציבור ועוד.

 

תפריט