ניהול השיווק במיקור חוץ (אאוטסורסינג)

  1. ראשי
  2. ניהול השיווק במיקור חוץ (אאוטסורסינג)

ניהול השיווק וקידום העסק – שירותי מיקור חוץ

כל בעל עסק קטן או בינוני מודע לכך שהמשאב היקר ביותר עבורו הוא משאב הזמן. אם היינו מבצעים היום סקר בקרב בעלי העסקים הקטנים או הבינוניים ושואלים אותם אילו היו צריכים לבקש שלוש משאלות, לבטח היינו מגלים שאחת מהן היא: " לו היו לנו עוד שעתיים ביום…". אחד הפתרונות היעילים הוא להעביר חלק מתחומי הניהול שאינם בליבת העסק למיקור חוץ (Outsourcing). עם המומחים ב – GPS לעסקים, תגשימו לפחות את משאלה זו. אתם מקבלים למעשה מחלקת שיווק שלמה, בה כל אחד הוא המומחה בתחומו. מחלקת שיווק אשר מתפעלת את כל מערך השיווק הן ברמה הניהולית והן ברמה הביצועית בצורה המקצועית והטובה ביותר עבור העסק שלכם. המנהל המקצועי הוא בעל ידע רחב ועדכני, הפועל מתוך מחויבות מלאה לקידום מטרות העסק. לכן, יותר ויותר עסקים בוחרים בפתרון מסוג זה, שמוריד מהם חלק מהאחריות הניהולית ומאפשר להם להתמקד בפעילות הליבה של העסק, תוך גמישות תפעולית וחסכון בעלויות.

מספר סיבות טובות לשיווק במיקור חוץ…

חיסכון במשאבים שבעל העסק משקיע במחלקת השיווק, מופנים בצורה ממוקדת יותר לפעולות השיווק עצמן. אין צורך להשקיע בגיוס עובדים, לשלם בגין הכשרות, שכר עובדים על כל המשתמע מכך, כגון: ימי חופשה ומחלה, אבטלה סמויה וכו' .

גמישות תקציבית – שיווק במיקור חוץ מבטל את הצורך בהקמת מערך שיווק קבוע בתוך החברה, מאפשר גמישות באופן ההעסקה ובתקציבים הנדרשים מדי חודש. בכך, אנו יכולים לשמור על יציבות ניהולית במהלכי שיווק קצרי וארוכי טווח, תוך שמירה על גמישות תקציבית.

מקצועיות – צוות השיווק של GPS לעסקים מבצע את העבודה תמיד על הצד הטוב ביותר, מעודכן בכל החידושים בשוק ופועל באופן מתמיד לטובת ההצלחה של העסק שלך.

שותפות ושקיפות מלאה – צוות השיווק הוא השותף הנאמן שלך לכל אורך הדרך. הצוות עובד עבורך בשקיפות מלאה ובשיתוף פעולה מלא ומאפשר לך להתמקד בניהול העסק.

איך זה עובד בדיוק ?

צוות השיווק כה מיומן בעבודתו ובניהול מגוון ורחב של פרויקטים, כך שזמן הלמידה את העסק שלכם הוא מאוד קצר והיישום בשטח בהחלט מהיר. הצוות חוקר ולומד לעומק את העסק, מזהה את הצרכים השיווקיים, את נקודות החוזק והחולשה, את מצב השוק ומיקומו של העסק בתוכו. לאחר מכן, בונים תכנית שיווקית שתואמת את יעדי הצמיחה של העסק, כמו גם את המשאבים העומדים לטובת מאמצי השיווק. כמובן, שאת העבודה המקצועית, הלכה למעשה, מבצע הצוות המיומן בהתאם לתוכנית.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך…

תפריט