להגדיל הכנסות באמצעות שיטות מכירה חדשות

מכירות הינה משימה חיונית עבור רוב העסקים, אם אתה רוצה להרחיב את העסק שלך ולמכור יותר אתה צריך להיות מודע לגישה שלך ללקוחות פוטנציאליים, לנסות להבין את הצרכים הייחודיים שלהם ולהבין את הנסיבות, ולפתח את יכולת המכירות שלך ושל העובדים, כי שיטות מכירה בסיסיות עדיין עובדות וזה בדוק. 

בשיטת GPS לעסקים לפני הפתרון שתקבל אנו נשאל את השאלות על מנת ליצור לך את התמונה הברורה של איך תהליך ושיטות מכירה צריכות לעבוד. לדוגמא, כמה היא קנייה ממוצעת אצלך בעסק? כמה לקוחות הצלחת לשמר, האם הצלחת לייצר תדירות ביקור רבה יותר של כל לקוח ולקוח? האם הלקוחות שמגיעים אליך לעסק הם בשיטת חבר מביא חבר או שהם מגיעים מהאינטרנט? כל אלה ועוד משפיעים על דרכי שיטת המכירה ללקוחות שונים אלה. 

השיטה של GPS לעסקים עובדת כיום במאות עסקים, היכולת להצליח ולהטמיע כלים לטובת המכירות ותהליכי עבודה כך שהם גם יהיו מדידים ונוכל להבין האם אנו משתפרים על ציר הזמן או עומדים במקום. לדוגמא, האם אתה יודע את אחוזי העסקאות שאכן נסגרות, למי שלחנו הצעת מחיר ומי רכש בפועל?  GPS מאמנת ומטמיעה תהליכים לטובת שיפור תמידי דרך דיוק ניהולי, ההצלחה שלנו היא היכולת להביא את הניסיון והידע הרב שנצבר אצלנו בחברה לאורך השנים ולשכפל את ההצלחה גם אצלך בעסק, ולכן חשוב שבעלי ניסיון ייקחו את הקונספט, ילמדו את העסק ויטמיעו אותך להמשך השגת תוצאות מיריבות.

שיטות מכירה להגדלת התוצאות העסקיות

מהם ההתנגדויות הצפויות: אם יצא לכם לעשות מספר שיחות מכירה בטח אתם כבר יודעים מהם סוגי ההתנגדויות הצפויות מהלקוחות שלכם, התנגדויות כמו, זה לא משהו שאני צריך עכשיו או זה יקר לי, במקום לחכות שהלקוח יציף אתכם בבעיות על המוצר שלכם אתם תציפו אותו בפתרונות להתנגדויות תוך כדי שיחה, "המוצר שלנו מאוד זול ואמין יחסית למתחרים וזה בדיוק מה שאתה צריך" הלקוח כבר לא יציף התנגדויות אלו, שכבר נתתם להם מענה במהלך השיחה, התוצאה תהיה הפחתת התנגדויות והגדלת אחוזי סגירת העסקה.

דע את המספרים: מה המרווח שיאפשר לחברה שלך להרוויח בצורה נאה? מה השירות או המוצר שלך ומהי העלות האמתית שלו, אנשים בסופו של יום חושבים שהם עשו עבודה נהדרת אך החברה שלהם בשורה התחתונה מפסידה כסף, צריך לדעת מהו טווח הרווח במוצר והאם ישנה יכולת להתגמש לטובת סגירת עסקאות גדולות או עסקת שיווק שבעזרתם נתפרסם בצורה חיובית.

לדעת להקשיב: דרך מצוינת לבנות קרבה היא פשוט להקשיב למה שהלקוחות שלך אומרים, למעשה לפעמים כל מה שאתה צריך לעשות זה להקשיב, לאחר שהאדם בצד השני מספר על הדברים שמטרידים אותו הדרך לסגירת עסקה קצרה.

תשאלו את השאלות הנכונות: תנסו להניח בצד את הרצון למכור ולהתרברב במוצר המדהים שלכם, הלקוחות שלכם קונים את המוצר או השירות מכיוון שהוא פותר להם בעיה שיש להם כרגע, הבעיה לא חייבת להיות בעיה אמיתית, הרגשה של בעיה תספיק, לדוגמא, שכן שלכם החליף את הפיאט הישנה בג'יפ חדש כיוון שלכל הרחוב יש ג'יפים גבוהים וחדשים שלא שוקעים בחול בתחילת הרחוב בגלל עבודות התשתית של העירייה, הוא הרגיש שהוא בבעיה כיוון ש"אין לו" ועכשיו לאחר שהוא קנה הוא יכול להשוויץ ולא לשקוע בחול לעולם, בכך והבעיה נפתרה. לכן שואלים כמה שיותר שאלות על הסיבות בגינן הלקוח הגיע אליכם, מהי הבעיה שהוא מעוניין לפתור? ברגע שתבינו מה הבעיה חשוב להציג את המוצר או השירות שלכם ככזה שפותר לו בדיוק את אותה הבעיה. 

אנחנו ב-GPS לעסקים בעזרת המנהלים העסקיים שלנו ויועצי המכירות שלנו יכולים לעזור לך להרחיב את הידע בשיטות המכירה, ללמד אותך את השיטה שלנו לשיטות מכירה מוצלחות לשם הצלחת העסק, הידע שלנו כחברה אשר מלווה מאות עסקים בעזרת שיטת GPS והיועצים המנוסים שלנו בעלי יכולת לאמן אותך ואת עובדיך לשם הגדלת המכירות מדידתם ושיפור ההישגים, בהצלחה!

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך…

תפריט