בניית צוות מנצח באמצעות הדרכת מכירות

הדרכת מכירות הינו פרמטר חשוב בעסק ועל מנת למכור ביעילות ובזריזות צריך ללמוד זאת, מעטים יחידי הסגולה אשר נולדים מבטן ויודעים למכור בקלות ללא קשיים, בעזרת ידע והדרכת מכירות נכונה תוכל להעלות את אחוזי המכירות, כך שאחוזי הרווחיות יגדלו בצורה משמעותית.

GPS לעסקים בזכות ניסיונה העשיר, יודעת לעשות כך שבעזרת הדרכת מכירות אשר מותאמת לעסק שלך ספציפית, תעלה את אחוזי המכירות, תעלה את אחוז שביעות רצון הלקוחות, ותעלה את שביעות רצון העובדים- פרמטר קריטי וחשוב, עובד שבע רצון ושמח בעבודתו אשר יודע לתכנן ולעשות את עבודות בצורה מסודרת ובעזרת כללי אצבע, עובד עבורך ועבור העסק בצורה יותר טובה ואוטומטית מוכר טוב והרבה יותר.

השלבים בהדרכת מכירות

בהדרכת המכירה GPS לעסקים מאמינה שהידע נמצא אצלך בעסק! אתה ועובדיך יודעים בדיוק מה עובד ומה פחות עובד, מה הלקוחות אוהבים וקונים ומה פחות, מה ש-GPS עושה אצלך בעסק היא בעצם לוקחת את הידע שנמצא כבר אצלך בעסק אצלך ואצל אנשיך, מזקקת ומשכפלת אותו לשיטת עבודה אשר מותאמת לך, תוך כדי התחשבות באוכלוסיית היעד, באנשי המכירות אשר עובדים תחתיך, עמידה ביעדים ומטרות בעלות משמעות. חשוב לזכור, הדרכת מכירות, מעבר ליכולתה להעצים ולהגביר את מיומנות העובד, היא הזדמנות לבחון גם את עצמך כבעל עסק איפה, כיצד ואיך לשפר, כיצד להכניס שינויים שרצינו תמיד לעשות אך מסיבות כאלה ואחרות פשוט לא עשינו, מדובר בהזדמנות לשינויים חיוביים בעסק שלך.

בהדרכת מכירות אנחנו מלמדים ומתרגלים את עובדיך לנתב את המכירה לטובת העסק. דוגמה קטנה: אנו מוכרים מוצר דיי גנרי אך עם יתרון אחר, או מוכרים מוצר ונותנים ללקוח בסוף הקנייה צ'ופר שעושה טוב על הלב. זה מה שנדגיש בפני הלקוח שרוצה כמה ימים לחשוב על זה או לעשות סקר שוק לפני הרכישה. ברגע שהלקוח שלנו ילך ויעשה סקר שוק הדבר הראשון שהוא ישאל את המתחרים האם גם לכם יש את היתרון שהציעו לי? האם גם אתם מצ'פרים את הלקוח בסוף הקנייה? מה שעשינו פה זה הדרכנו אותו מה לשאול, הדרכנו אותו מה חשוב, ומה שחשוב זה שכרגע אצלנו יש את היתרון, אצלנו יש את הצ'ופר, מדובר בהרגשה אצל הלקוח שהוא לא רק הוציא כסף אלא הצליח להכניס יתרון או צ'ופר ויצא מכך נשכר!

הדרכת מכירות, בשונה מהדרכות אחרות, היא היכולת לנקוט בטקטיקות ידועות ומתורגלות לטובת אסטרטגיה אחת מובנת ורחבה, הטקטיקה יכולה להיות טיפול נקודתי בהתנגדויות או הדרכת הלקוח מה לחשוב, כך שזה ישרת את האסטרטגיה הרחבה של החברה, והיא לדוגמא משרתת את המטרה הגדולה שהיא חדירה לשוק חדש או הכנסת מוצר חדש או משלים לשוק. הדרכת מכירות הינה כלי עוצמתי ובעל יכולת השפעה, לכן צריך להתייחס להדרכת המכירות בכובד ראש ולדעת שהיא מעלה ומורידה את יכולת משאבי העסק להתפתח ולהתרחב במידה והיא מיושמת על ידי בעלי המקצוע המנוסים והנכונים.

ב-GPS לעסקים היועצים העסקיים שלנו יכולים לעזור לך בנושא הדרכת המכירות, תוך כדי זיקוק הידע שנמצא אצלך ויכולת ביצוע השיטות על ידי אנשי המכירות שלך. הניסיון שלנו כחברה אשר מלווה מאות עסקים מרוצים ויחד עם זאת מבינים את החשיבות שיש להדרכת מכירות ולאנשי המכירות לדעת איך למכור באיזה דרך תוך שיפור מתמיד של  שביעות רצון הלקוחות.

כל עסק בשבילנו הוא נכס בעל חשיבות ההשראה שלנו להצלחה שלך, לכן אנשים אשר מרכיבים את העסק שלך הינם חשובים ביותר, חשוב שיהיו מיומנים במה שהם עושים, מגדילי ראש, יודעים מה השלב הבא במכירה ואיך לנתב את המכירה לטובתך ולטובת העסק, בהצלחה!

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך…

תפריט