כיצד מבצעים שיווק ישיר בצורה הטובה ביותר

שיווק ישיר הוא סוג של מסע פרסום המבקש להביא קבוצות צרכנים נבחרות לפעולה, בתגובה לפרסום של המשווק באמצעות הזמנות ביקור בחנות האינטרנט או בקשה של הלקוח למידע, תקשורת זו יכולה לקחת פורמטים שונים כמו דואר, טלמרקטינג או נקודת מכירה, למכירות מוצלחות ולרווח כלכלי.

שיווק ישיר היא אחת משיטות השיווק היעילות ביותר, ואת תוצאותיה ניתן למדוד בבירור, כיוון שהיא נמדדת במספרים ישירים ובניתוח פשוט של הנתונים ניתן להבין איך השיווק בוצע, מי היה קהל היעד, האם הוא הצליח ואיך ניתן לשפר ולהשביח אותו. אנחנו ב- GPS לעסקים מתמחים בשיטות השיווק המגוונות ובפרט בנושא השיווק הישיר,  נעצב לך את הדרך שלך בצורות השיווק הישיר, ביכולת המדידה, הערכות בנושאי המכירות והאפקטיביות של המכירה.

השלב הראשון בשיווק ישיר- מאגר מידע של הלקוחות

בראש בראשונה ישנו צורך לבנות מאגר מידע אמין, איכותי, עשיר ומקיף, אשר מאפשר לך לפנות לקהל היעד שבו אתה מעוניין ואז להציע להם את ההצעה או המוצר המותאמים ביותר עבורם, כך אתה יוצר מעבר לפניה אישית מותאמת גם מערכת יחסים מוכוונת לקוח ובכך להגדיל את סיכויי המכירה.

מאגר המידע צריך להיות מדויק ככל הניתן, במידה ולא יהיה מדויק אתה יכול לבזבז זמן ומשאבים יקרים שיגרמו להפסדים, אם לדוגמא תהיה לנו את ההטבה הטובה ביותר בעולם ללימודי נהיגה ואנו נפנה למבוגרים בגילאי 40+ בעקבות מאגר מידע לא מדויק ומטעה, כל המשאבים והתשומות שהשקענו ירדו לטמיון, כיוון שרוב הסיכויים שקהל היעד לא יהיה מעניין במבצע שפרסמנו גם אם מדובר בהטבה הכי טובה בעולם, לימודי נהיגה פשוט לא רלוונטים עבורם. 

לכן חשוב לפנות לחברות מקצועיות העוסקות בתחום ובעלות יכולות פילוח לקוחות מתקדמות אשר בעזרתן תתאים את המוצר ישירות ללקוח. בשיווק ישיר אתה חוסך את עמלת התיווך שאתה בתור בעל עסק משלם הלקוח משלם בעקיפין, וכך חוסך לעצמך ולו עליות מיותרות.

מה חשוב לדעת על שיווק ישיר

  • שיווק ישיר מאפשר לך לקדם את המוצר או השירותים שלך לקהל ספציפי אשר מעוניין בשירותים או במוצרים שאתה מוציא לשוק.
  • האם אתה מצליח לפלח את המכירות ואת קהל היעד של העסק שלך? שיווק ישיר עוזר לך לפלח את המכירות ואת קהל היעד, ונותן לך מדדים שחור על גבי לבן לגבי ההצלחות, הכישלונות ונקודות לשיפור. 
  • מהו תקציב השיווק שלך? בעזרת שיווק ישיר באינטרנט לקהל מסוים תוכל להוריד את הוצאות השיווק שלך, לחסוך בעלויות ולשפר את המכירות עם תקציב מדויק ולא בזבזני של עלויות הפרסום המסורתי.
  • שיווק ישיר דיגיטלי מאפשר לך לשמור על קשר עם הלקוחות הנוכחיים שלך, לחזק את מערכת היחסים איתם ולהביא ערך, אך גם כדי לשמור על קשר עם לקוחות ישנים וליצור הזדמנויות מכירה חדשות.
  • היבט נוסף וחיוני מאוד של שיווק ישיר הוא תגובת הצרכנים ומדידה עקיפה, לדוגמא, אם אתה מציע הנחה בחנות מקוונת אתה צריך שיהיה לך מעקב על כך, על מנת לדעת אם משתמש עשה שימוש בקוד ההנחה ועל איזה מוצר הוא ביקש הנחה.
  • צור הזדמנויות עסקיות חדשות. שיווק ישיר מאפשר לך להסתגל לדרישות השוק בכל עת ולהגיב ביעילות רבה יותר.

ב- GPS לעסקים היועצים העסקיים והמנוסים שלנו ישמחו לעזור לך בבניית מאגר מידע לקוחות אמין, מקצועי ומדויק שיאפשר לך להתאים את המוצר ישירות ללקוח, לטובת הגדלת המכירות ולקוחות שבעי רצון. החשיבות שיש להתאמת המוצר ללקוח בעזרת מאגרי מידע אמינים היא גדולה, ועל כן חשוב שתעשה בצורה יסודית ומקצועית על ידי חברה בעלת מוניטין רב.

כל עסק עבורנו הוא נכס בעל חשיבות! וחשוב לנו שבעזרתנו תצליח ותשלוט בנושא השיווק הישיר, יכולת המדידה העצמית שלך וסיפוק הלקוחות, יצירת מערכת יחסים חיובית ובניית ערך בין הלקוחות לבין העסק שלך היא תחום אחריותנו, צור איתנו קשר בהצלחה!

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך…

תפריט