מרכיבי פיתוח עסקי

  1. ראשי
  2. מרכיבי פיתוח עסקי

מרכיבי פיתוח עסקי

בין מטרותיו של הפיתוח העסקי הינם יצירת ערך לטווח ארוך, התוצאה של פיתוח עסקי צריכה להיות צמיחה בערך, בהכנסות, ברווחיות מפעילויות ותהליכים חדשים, היכולת להתפתח הינה נחלת הכלל, אך הידיעה באיזה אופן צריך ונכון להתפתח צריכה להיעשות על ידי חברה מקצועית בתחום כדוגמת GPS לעסקים אשר בעזרת ניסיונה הרב והיועצים העסקיים שלה יודעת להתאים את הפיתוח העסקי במיוחד עבורך. 

בפיתוח עסקי צריכה להיות בחינה מדוקדקת של המשאבים העומדים לרשותנו, משאבים קיימים של העסק ומשאבים אשר אותם נוכל להשיג כמו הלוואות, התחייבויות וגיוס משקיעים. משאבים מטבעם נגמרים ואוזלים במשך הזמן, לכן בפיתוח עסקי תהיה חשיבה יצירתית על שכפול משאבים והשגתם בצורה שוטפת ויעילה לטובת המשך קיום העסק וההתרחבות העסקית.

בפיתוח עסקי בעל העסק יצטרך לשאול את עצמו מספר שאלות, ביניהן, מהן מטרות הפיתוח העסקי? מיהו המשאב האנושי שיהיה חוד החנית בפיתוח? האם האנשים המרכיבים את העסק מבינים את מטרת הפיתוח העסקי? מיהו המנהל העסקי אשר מוביל את ההליך? ובמיקרו- האם אנו מכוונים לשוק חדש? אם כן, האם זה קהל חדש? במידה וכן הניתוח יצטרך להיות שונה. כמו כן, האם אנו מגדילים את סל המוצרים והשירותים שלנו? האם הפיתוח העסקי יכול לכלול התמזגות הרחבה לחו"ל? (לינק פיתוח עסקי חו"ל), ועוד. על פי תשובותיו של בעל העסק והשותפים במידה וישנם, בעל העסק יכול להיות ממוקד מטרה יותר באופיו של הפיתוח העסקי מטרותיו והתהליך להשגת מטרות אלה.

לכן חשוב לבדוק בין היתר מהן החלופות העומדות לרשותנו? לעיתים נפסול חלק מהחלופות הטובות מאד אך פחות יעילות ואפקטיביות ונחליט על החלופה הנכונה ביותר תוך התחשבות בהון האנושי, המשאבים, ההיתכנות, ובדיקת הכדאיות- בנושא זה צריך לתת את הדעת שעסקים רבים רצים וניגשים לבצע פיתוח עסקי אך בסופו של יום לא בדקו מהי הכדאיות לביצוע מהלך שכזה. לעיתים מהלך כזה מתברר כלא נכון ולא כדאי, אך בשלב זה, את הנעשה אין להשיב למרות הצורך הגדול לחזור ולתקן.

כבעל עסק, האחריות היא שלך לשכור את האנשים בעלי הניסיון, אלה שהגיעו מהשטח. מפת הדרכים תהיה מאוד מפורטת בכל ערוץ בעסק, בערוץ האסטרטגי, בערוץ הפיננסי, בערוץ הארגוני, השיווקי ועוד, תוך הסתכלות מעשית ברזולוציה מאוד גבוהה, ההבנה שאחרי מהלך משמעותי אין דרך חזרה לתחילת התהליך, דבר שעלול לגרום להרס העסק הקיים.

היועצים העסקיים שלנו ב-GPS לעסקים יכולים לעזור לך בפיתוח העסקי ובהבנה מהו מסלול הנסיעה הטוב ביותר עבורך ועבור העסק שלך, היועצים העסקיים שלנו ניגשים אליך לעסק עם המון ידע ונסיון בליווי עשרות גופים ועסקים בארץ ובעולם, ועם הצלחות מרובות של פיתוח עסקי, לעיתים פיתוחים עסקיים באותו העסק פרויקט אחרי פרויקט.

ב-GPS לעסקים כל עסק בשבילנו הוא בעל חשיבות! וכמו כן כל עסק מורכב מאנשים, האנשים אשר מרכיבים את העסק שלך הם הכוח שלך בפיתוח העסקי ולכן חשוב לרתום את כולם לטובת הנושא, אנחנו מביאים את הניסיון שלנו כחברה אשר מלווה מאות עסקים מרוצים ויודעת לרתום את האנשים לעשייה ומתאימה עצמה לעסק המיוחד שלך בצורה הטובה והמקצועית ביותר.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך…

תפריט