חדשנות היא לא מילה גסה

חדשנות הינה תחום חדש יחסית אשר מעצב ומכתיב את עולמנו במספר לא מבוטל של תחומים. אם אנו מסתכלים על ניתוח החדשנות מנקודת מבטו של העסק ניתן לנתח אותו מכמה כיוונים, במאמר זה נביא על קצה המזלג את נקודת מבטם של הלקוחות, המתחרים, שינויי הטכנולוגיה ושוק העבודה.

כיצד חדשנות שינתה פני השוק

לקוחות: הלקוחות של ימינו אינם מסתפקים במוצר אשר יודע לעשות מה שהם רוצים שיעשה, אלא הם רוצים מוצר שיודע לעשות עוד המון דברים ובין היתר שיהיה מתוחכם, יפה, מבריק, חדשני ולבסוף את הדבר הבסיסי שהמוצר צריך לעשות. אם בעבר קנינו מכונת קפה שמכינה קפה מצוין, היום נקנה מכונת קפה אשר יודעת להכין לנו את הקפה המדהים שאנו אוהבים בדיוק בשעה 7:00, השעה שאנו קמים בבוקר.

מתחרים: החדשנות שינתה גם את פני המתחרים כך שהתוצרים שהם מכוונים אליהם היא מוצר או שירות אשר נותן ערך מוסף וחדשני יותר ללקוחות, מוצר שאינו כולל בתוכו תחום אחד של יכולת אלא סט יכולות חדשניות אשר פותרות לנו בעיות מגוונות שלא ידענו כלל שצריך לפתור אותן. בעזרת ליווי וייעוץ עסקי על ידי חברה מקצועית ותמיכה ניהולית מלאה לאורך כל הדרך נוכל להראות לך את השלבים בדרך לחדשנות מוצלחת וחכמה, חדשנות הינה בין היתר לחשוב על רעיון מסוים, להוציא אותו לפועל תוך התמקדות בכך שהחדשנות היא המובילה של המהלך.

טכנולוגיה: הטכנולוגיה מובילה את פני החדשנות, רוב רובן של ההמצאות החדשניות נעזרו בידע אשר הגיע מהטכנולוגיה המתקדמת, דוגמאות כמו שעון חכם, בית חכם, טלפונים חכמים, הינם תוצרים של חדשנות בשילוב טכנולוגיה מתקדמת, ישנם הטוענים כי חדשנות וטכנולוגיה שלובות זו בזו.

שוק העבודה: שוק העבודה מתקדם לכיוון החדשנות, ארגונים ועסקים רבים הבינו שזה העולם החדש וישנו צורך להיות חדשני בכל שלב בעסק או בארגון, לדוגמא בחברות גדולות כבר נפתחו תקנים לחדשות וישנם "מנהלי חדשנות" אשר עומלים ויוצרים את החידוש הבא הקשור לעולמם, אשר יהיה קשור לעולמכם בבוא העת. היכולת לחדש כל הזמן ולהטמיע את רעיונות החדשנות יוצרים צורך במומחים אשר ידעו לנהל את תחומי החדשנות, בצורה "חדשנית" מהירה יעילה ומהירה.

ג'ק מא, יושב ראש עליבאבא: "אופיים של החדשנים- משוגעים, טיפשים, עצלנים" מי היה מאמין שעליבאבא אשר הוקמה לפני 19 שנים תצליח!

חדשנות בעסק קיים? זה אפשרי!

אנחנו ב-GPS לעסקים יודעים לתת לך את הכלים וההדרכה הנכונים ביותר לפיתוח החדשנות בעסק שלך, לאיתור נקודות נכונות לקידום החדשנות. הניסיון שלנו כחברה אשר מלווה מאות עסקים מרוצים המנהלים עסקים מצליחים וחדשניים בשוק, מעניקים לעסק את היכולת להיות חדשן ומקורי בדרך להצלחתו והגדלת קשת יכולותיו החדשניות.

כל עסק בשבילנו הוא בעל חשיבות וכמו כן בכל עסק עובדים אנשים! שמור על האנשים המצוינים והמבריקים שלך, תקדם ותעודד אותם לכיוון החדשנות! הם הדרך שלך להצלחה, עזרה וליווי מקצועיים יכולים לעזור לך לקדם את נושא החדשנות ולקחת אותו מספר צעדים קדימה! בהצלחה!

 

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך…

תפריט