פרסום באינטרנט

  1. ראשי
  2. פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט – הכלי שכל בעל עסק צריך


האינטרנט כיום מהווה זירה בו נמצאים כולם!
המשפט "אם אתה לא שם, אתה לא קיים" נכון מתמיד. כיום כבר לא מדברים על אם, אלא על איך.
אנחנו מבינים את הפוטנציאל הגלום בפרסום באינטרנט על כל רבדיו ולא מעט חברות העוסקות בקידום אתרים מציעים לבעלי עסקים אפשרויות פרסום מגוונות.

קידום אתרים – איך ולמה…

"לכל עסק צריך שיהיה אתר"-  זאת אמירה פשטנית ולא תמיד נכונה, שהרי אתר כשלעצמו זה יפה וחשוב אבל אם לא מפרסמים ומקדמים אותו, הרי שאין לו כל חשיבות. כדי שעוד ועוד לקוחות פוטנציאלים יגלו עליכם, ידעו שאתם קיימים ויפנו אליכם לקבלת שירות או מוצר, הפרסום באינטרנט הוא הכרחי, בעיקר בעידן בו התחרות רק הולכת וגדלה ויש עוד עסקים כמוכם.

קידום אתרים אורגני

בדף התוצאות בחיפוש במנועי החיפוש, אותם עסקים שהאתר שלהם נמצא בטופ (אותם אלה שממוקמים בעמוד הראשון ומיד אחרי אלה שמקודמים בכסף) הם האתרים אשר מקודמים אורגנית.
כולנו שואפים להופיע בדף בתוצאות בתור החיפוש הראשון וצריך לעשות זאת נכון, כדאי ומומלץ להיעזר באנשי מקצוע מיומנים שילוו אתכם כבר משלב בניית האתר, שכן חשוב להבין איך לבנות אותו נכון לצרכי קידום אורגני, קרי, הכנסת קישורים מתאימים, הטמעת מאמרים עם מילות מפתח הכרחיות לעסק שלכם, חשיבה על בניית הדפים הפנימיים והסדר שלהם ועוד. הבסיס לקידום אורגני הינו חשוב כדי שלאורך הזמן יהיה צורך רק בשימור ועדכון. יש לזכור כי בניגוד לפרסום ממומן, קידום אורגני הוא תהליך ארוך ונדרשת סבלנות רבה כדי לראות תוצאות משמעותיות, מדובר על תחרות (ולכל עסק יש מתחרים) ובזירה בה יש כמות לא מבוטלת של שחקנים, הזמן הינו משאב חשוב וההשקעה היא לטווח ארוך.

קידום אתרים ממומן

קידום ממומן הוא למעשה דרך נפוצה לפרסום באינטרנט. מדובר על מודעת פרסום במנועי החיפוש אשר מציגה את האתר או דף הנחיתה של העסק שלכם בראש תוצאות החיפוש או לצידן. קידום ממומן ייעשה לפי מילות חיפוש. הסכום אותו אתם מייעדים לפרסום באינטרנט יקבע את כמות מילות החיפוש שתייעדו לאתר שלכם, שכן לכל אחת מחיר אחר ביחס לאחרת.
העבודה של מקדם האתר תתמקד בהתחלה על איתור נכון ומדויק של מילות חיפוש המתאימות לעולם התוכן של העסק.  היתרון של קידום ממומן על פני האורגני הוא בחשיפה מהירה ללקוחות פוטנציאלים, אולם המחיר שתיאלצו לשלם על המהירות הזאת הוא גבוה יותר מחשיפה איטית ולאורך זמן שקיימת בקידום אורגני, כמו כן יש לזכור כי בתום מסע הפרסום, האתר לא יתנוסס בראש תוצאות החיפוש אלא יישאר מאחור ועלול לאבד כניסות.  

קידום ברשתות חברתיות

הרשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם זוכות כיום להצלחה גדולה בעולם הפרסום באינטרנט. 
הן למעשה ממחישות את הפרסום מפה לאוזן בצורה הטובה ביותר. לא מעט עסקים מעדיפים לפרסם את עצמם דרך אותה פלטפורמה חברתית הן ממומן והן אורגנית. מוצרים חדשים, שירותים מעניינים, מבצעים שווים – תופסים את העין בצורה יעילה וטובה יותר כשהן מפורסמות ברשתות החברתיות, בעיקר כשהן מתנוססת ליד תמונה או סרטון מעניין.
הרשתות החברתיות מעניקות לבעלי העסקים דרך יעילה ונוחה לשמור על קשר עם לקוחות קיימים, לתקשר עם לקוחות מתעניינים ובכך למשוך אותם אליהם, ולהבין מה הם רוצים ומחפשים.

יועץ מיומן של GPS לעסקים אשר ליווה לא מעט בעלי עסקים בדרכם להצלחה, ימפה אתכם את המטרות, היעדים, האפשרויות, המשאבים והתקציב הקיים ויחד אתכם יבנה הליך מסודר של פרסום באינטרנט המתאים לעסק שלכם.

  

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך…

תפריט