טלמרקטינג כשיטת מכירה

טלמרקטינג הינה שיטת מכירה ושיווק בעל תוצאות מידיות ומהירות, עסקים וחברות רבות עושים שימוש יעיל ונכון בטלמרקטינג על מנת להגדיל את אחוז המכירות, שימור לקוחות ושיווק מוצרים או שירותים חדשים.

כל עסק המעוניין להשתמש בטלמרקטינג חייב הבנה עמוקה של המוצר אותו הוא רוצה לשווק והאוכלוסייה אליה הוא מעוניין לשווק, לא מספיק לתת לצוות הטלמרקטינג מידע על תכונות המוצר ופרטיו אלא גם על מי קהל היעד אשר יהיה מעוניין במוצר, עסק שרוצה למנף עצמו בעזרת הטלמרקטינג צריך לנהל סקר שוק, כמו ללמוד על המיקום הדמוגרפי של קהל היעד שלו, הרגלי הקנייה שלהם, סוגי המוצרים שהם מעריכים וזקוקים להם ביותר, כל עוד וזאת אפשרי בעזרת חברה מנוסה אשר יכולה לתרום מארגז הכלים הרב שיש ברשותה על ניהול טלמרקטינג וניתוח פלח השוק וסוג האוכלוסייה אליה בעלי העסק מעוניינים לפנות.

שיטות מומלצות לטלמרקטינג

מידע ללקוחות: המתקשר צריך לדעת האם האנשים הינם לקוחות פוטנציאליים ולמה? האם הם פתחו הודעות דואר אלקטרוני על המוצר או שהם מנסים לקבל את הפרס שהבטיחו להם בתערוכה או במבצע.

ידע: GPS חברה בעלת ניסיון רב מאמינה שהאנשים המוכרים את המוצר צריכים להכיר אותו על בוריו, המתקשר צריך לדעת לענות על השאלות שהלקוחות ישאלו אותו, ויותר מכך הוא צריך להיות מיומן בהתנגדויות רכישה טיפוסיות וכיצד לבטל ולהתגבר עליהם לקראת סגירת המכירה.

אמפתיה: טלמרקטינג אמפתי הוא כזה שיודע להפגין כישורי הקשבה ובתורו מוביל לפיתוח משמעותי של קשרי לקוחות, לעומת טלמרקטינג אשר מתמקד בדבר אחד והוא ניסיון המכירה בלבד.

מסע פרסום: חברת ייעוץ וליווי עסקי ושיווקי יודעת לצאת במסע פרסום יעיל ואפקטיבי, לדוגמא: הלקוחות צריכים מספר ערוצי שיווק, שיחת הטלמרקטינג צריכה להיות חלק ממאמץ שיווקי גדול יותר, לדוגמא, אחרי שדיברנו עם לקוח פוטנציאלי בטלפון הוא נכנס לאתר שלנו ומקבל שם עוד מידע, יכול להירשם למייל התפוצה שלנו שבו הוא יקבל עדכונים כל פרק זמן וכך נשמור אתו על קשר ונשווק גם שם מוצרים או שירותים שאנו מוכרים.

דבר לאט וברור: למרבה הצער עצבנות וקצת לחץ יכולים להופיע בזמן שיחת הטלמרקטינג בייחוד אם היא חשובה לנו, זה נורמלי להיות קצת עצבני ומתוח וכאשר אתה מתחיל לקרוא מדף זה לא ממש עוזר, לכן חשוב גם לדעת את התסריט בראש כך שתוכל לדבר באופן טבעי ובצורה כזאת שהאדם בצד השני של הקו לא ישמע את המתח שבו אתה נמצא וגם יבין אותך וירצה להמשיך לשוחח וכמובן גם לקנות. לדוגמא, על מנת להפחית לחץ אתה יכול להוריד את הידיים לצדדים, הלחץ על הסרעפת יכול לעזור לך להאט את הקצב ולהוריד את המתח, כנות מורגשת אצל הצד השני לכן עם שטף דיבור טבעי זה ישמע יותר כנה וגם יגרום לך להרגיש טוב יותר וליהנות מהשיחה!

אנחנו ב-GPS לעסקים בעזרת המנהלים העסקיים שלנו ואנשי שיווק יכולים לעזור לך לייצר מוקד טלמרקטינג לאחר בחינה מדוקדקת לגבי הצורך במוקד או שימוש במוקד קיים, הבניית התסריט והדרכת העובדים לשם מכירת המוצר ושימור לקוחות, נשמח להעביר לעסק מהניסיון שלנו כחברה אשר מלווה מאות עסקים וחלק מזרועותיהם העסקית להגדלת המכירות מטלמרקטינג.

כל עסק בשבילנו הוא נכס בעל חשיבות, ולכן ההשראה שלנו להצלחה שלך, כמעט בכל עסק אנו עוסקים באנשים! האנשים אשר מרכיבים את העסק שלך הם הבסיס שלך להצלחה, והלקוחות המרכיבים את העסק הם היכולת שלך להתקדם קדימה בעזרתם ובעזרת לקוחות חדשים, לכן האחריות היא שלך כבעל עסק והינו תנאי להצלחה!

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך…

תפריט