ניהול ארגוני

  1. ראשי
  2. ניהול ארגוני

שרותי ניהול ארגוני

"השפע הוא פרי ניהול טוב." (ז'אן ז'ורס)

ניהול ארגוני הוא תחום הכולל בתוכו פעילויות של מיצוי פוטנציאל של אנשים ומשאבים לשם ביצוע מטרות העסק. הניהול יתעל את המשאבים כדי שהמשימות שיבוצעו יהיו ברמת יעילות טובה ובהתאם לתכנון.

GPS לעסקים מאמינה ברתימה קבוצתית משותפת ומלאה של כל בעלי התפקידים בחברה למען יישום מוצלח ויעיל. במקביל הגדרות מדויקות לתפקיד של כל עובד ומנהל ביישום התוכנית, התהליכים, הנהלים למען מימוש החזון ופעילות העסקית.

תחומי התמחות שלנו: 

  • בניית אסטרטגיה ארגונית התומכת בחזון ובהשגת המטרות והיעדים העסקים
  • אימון אישי של מנהלי העסק
  • הדרכות קבוצתיות
  • אימון אישי לעובדים
  • בניית נהלים ושיטות עבודה
  • פיתוח כלים מעשים למען שיפור תוצאות העובד
  • פיתוח KPI של מדדים ארגונים לעסק
  • בניית אסטרטגיה ארגונית מערכתית כולל תוכנית מעשית
  • הצבת יעדים ואסטרטגיה עתידית לשנים הקרובות ברמת המאקרו של העסק והן ברמת המיקרו של המחלקה ושל המנהלים והעובדים.
  • פיתוח חזון ותכנון מעשי בפועל
  • בניית תוכנית עבודה מפורטת
  • בניית מנגנון ארגוני התומך בתוכנית ובשיפור וכמובן הטמעה בפועל ברמה קבוצתית ואישית עם המנהלים והעובדים.

אנו ב GPS לעסקים מתמחים בפיתוח אסטרטגי ארגוני לעסקים קטנים ובינוניים, ניהול מערכתי אסטרטגי ארגוני והתאמתו לחזון והרצונות של בעל הבית תוך הנהגה להטמעה בפועל של תהליכים ליישום מהיר ומוצלח.
הניהול הארגוני המערכתי של GPS לעסקים כולל בתוכו:

חיבור ההון האנושי (העובדים והמנהלים)

משאבי העסק (תקציבים, תשתיות)

קהל הלקוחות (לקוחות קיימים ופוטנציאלים)

מדיניות קיימת (חזון, תוכנית עבודה, נהלים ושיטות עבודה)

כל התחומים הללו למען מיקסום תוצאות כאשר המנהלים העסקיים שלנו ינהיגו את המנהלים והעובדים ליישום התוכנית, לשינוי הרגלים ועבודת צוות.

 

 

תפריט