ניהול ופתיחת סטארט-אפ מצליח

פתיחה וניהול נכון של עסק בכלל וחברת סטארט-אפ בפרט, קשורה מאוד להצלחת החברה, לא פעם ולא פעמיים אנו רואים חברות עם רעיונות מצוינים ומשאבים איכותיים מאוד שלא מצליחים להתרומם, שוקעים ולא מצליחים להגשים את החלומות של החברה ושל עצמם, הדבר נובע ממספר גורמים ואין פה קסמים, אך בראש ובראשונה צריך ניהול נכון של הסטארט-אפ.

נתחיל מההתחלה, עוד בפתיחת הסטארט-אפ, בחירת הרעיון ובחינתו כך שיענה על "צורך" אמתי או "כשל שוק". כשאנו בוחרים רעיון לסטארט-אפ חשוב שנבחן אותו ונדע שהוא לא מוסיף לאינספור הרעיונות הקיימים, עוד מוצר שנעלם בים המוצרים בשוק, אלא הוא נותן מענה על צורך אמיתי.

פתרונות ישימים, יעלים ומציאותיים מבחינה ארגונית פיננסית וטכנולוגית, גם אם עברנו את השלב הראשון ומצאנו רעיון אדיר לסטארט-אפ חשוב שנבדוק ונשאל את עצמנו את הדברים הבאים, האם הפתרונות שהצענו ישימים מבחינה ארגונית? כלומר האם נוכל להעביר את הרעיון וליישמו בצורה מערכתית, מה אנו צריכים לשם כך? אולי אנשים ספציפיים שיש להם ידע מסוים בתחום, האם אנו נצטרך מענה טלפוני Call center ועוד, בפן הפיננסי האם זה אפשרי, אנו נשתמש במשקיעים, הלוואות? ההון הראשוני יספיק לנו על מנת להרים את הרעיון ההתחלתי שלנו? טכנולוגיה, אולי הרעיון באמת יתפוס טוב מאוד אך הוא לא בר ביצוע מבחינה טכנולוגית. צריך לענות בחיוב על שלושת השאלות הללו, ואז להמשיך לשלב הבא.

איך נשפר את סיכויי ההצלחה שלנו?

חשוב לזכור, כמות המשאבים שלנו מוגבלת לכן חשוב להקפיד לא להתפזר עם בזבוז המשאבים הפיננסים והאנושיים שלנו במיוחד כשהחברה עדיין בחיתוליה. בעזרת ליווי וייעוץ עסקי על ידי חברה מקצועית ותמיכה ניהולית מלאה לאורך כל הדרך נוכל לסייע לך בדרך להקמה או בניהול סטארט-אפ מוצלח ומצליח כך שתוכל לרכז את המשאבים ולמקד אותם בדברים הנכונים ביותר עבורך ועבור העסק שלך.

הכנת אב טיפוס המאפשר לנו להמחיש את הרעיון של הסטארט-אפ בצורה יעילה, סוחפת, פרקטית ומקצועית, תוך הדגמת תכונות המוצר, איך הוא משתלב בשוק ועונה על צרכים מסוימים, כך שיהיו לנו שוק ולקוחות שזקוקים למוצר שלנו, ורעיון שיכול לעזור ולחסוך זמן כסף, ואפילו ישקף לנו איך המוצר שלנו נראה בעיני לקוחות, משקיעים פוטנציאלים ובעיני עצמנו.

חשוב להיות ממוקדים ולא להתפזר לכיוונים שונים, כיוון שהרעיונות לא נגמרים וחשוב שנהיה ממוקדים ברעיון שבחרנו ללכת עליו אחרי בדיקת היתכנות, כמו כן גיוס נכון של העובדים, מהם הצרכים הספציפיים שלנו ומי הם האנשים אותם נרצה אצלנו בחברה, מעבר להתאמתם לאופי החברה אלא התאמתם המקצועית וההתפתחות אצלנו בחברה.

תוכנית עסקית לסטארט-אפ

עריכת תוכנית עסקית להקמת הסטארט-אפ איננה המטרה אלא האמצעי, ואמצעי זה חשוב ביותר כיוון והוא "האור לפני המחנה", תוכנית אשר מפרטת את החזון של העסק, הייעוד שלו, המטרות והיעדים אשר כלולים בתוכנית כמו כן האסטרטגיה שבה אנו נוקטים אם זה מבחינת שיווק, תפעול ופיננסים, מהי תוכנית הפעולה שלנו ולבסוף בחינה מחודשת של כלל הנושאים לטובת הצלחת הרעיון. קריטי ביותר שתוכנית זו תהיה מוצלחת כיוון שעל פי תוכנית זאת אנו עובדים ועל פי יעדיה העובדים שלנו פועלים ומגדירים את סדרי העדיפויות שלהם. 

אנחנו ב-GPS לעסקים בעזרת המנהלים העסקיים והיועצים המנוסים שלנו יכולים לעזור לך בניהול הסטארט-אפ, בהקמתו, עמידה במטרות, הכנת תוכנית עסקית, בדיקת היתכנות של המוצר או הרעיון, גיוס משקיעים ועוד, הניסיון שלנו כחברה אשר מלווה מאות עסקים מרוצים, בתחומים רבים, אנו אוהבים לראות עסקים שאנו מלווים מצליחים ומשיגים את המטרות שלהם, בהצלחה!

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך…

תפריט