איך בניית מועדון לקוחות יכולה לעזור לעסק שלך

בעבר לקוחות היו נאמנים לבעל המכולת או חנות הנעליים המוכרת והקרובה לביתם בנאמנות יתרה אשר קשה למצוא בימינו. כיום בעידן שבו בעלי עסקים מתחרים על כל לקוח, הלקוח מאפשר לעצמו לזוז ולנוע בין חנויות שונות ולא להישאר נאמן לחנות אחת בלבד. בעלי העסקים הבינו שהדרך לקשור את הלקוח אלינו היא לבנות מועדון לקוחות אשר יגביר את הנאמנות של הלקוחות אליהם, ועל הדרך יצ'פר את הלקוחות על מנת לתת להם את ההרגשה שהם יוצאים נשכרים ממערכת יחסים זאת.      

את מועדון הלקוחות חשוב לבנות עם תכנון מוקדם ובעדיפות עם חברה בעלת ניסיון רב, אשר בעזרת ניסיונה והידע הרב שצברה תבנה את מועדון הלקוחות החזק, המצ'פר והשווה ביותר, אשר בתורו יבנה נאמנות של הלקוחות לעסק ופרסום של העסק "בחינם" על ידי הלקוחות לחברים ומכרים.

חשיבות מועדון הלקוחות

  • מאפשר לבעל העסק ליצור מערכת יחסים עם הלקוחות ו"להשאיר" אותו אצלנו. 
  • עוזר בבניית נאמנות הלקוחות אל העסק.
  • מאפשר להעריך מכירות, פילוח הלקוחות, מכירות מותאמות אישית ללקוחות ממגוון סוגים, דבר שיגביר את הסיכויים למכירות איכותיות.
  • אינו כלי אשר דורש השקעה כלכלית מופרזת.
  • מועדון לקוחות ישמש גם ככלי שיווקי, הצעת מוצרים משלימים למעגל הלקוחות הקיים והרחבתו ללקוחות נוספים. 
  • בעזרת מבצעים וצ'ופרים שווים ללקוחות נוכל לתת ללקוחות תחושת שביעות רצון, ולקוחות אלה יביאו עוד לקוחות ובכך נוכל להגדיל את מועדון הלקוחות שלנו.
  • ישנם מספר ערוצים בהם אנו שומרים על קשר על הלקוחות שלנו ביניהם: דואר פיזי, דואר אלקטרוני, מסרונים וגם שיחות טלפוניות .

איך GPS לעסקים יכולה לעזור לך בקידום ובבניית מועדון לקוחות

בניית מועדון לקוחות הינה משימה פשוטה על פניו, אך בפועל דורשת חשיבה ותכנון מוקדם ומקצועי, בסיסו של מועדון הלקוחות צריך להיות טוב וחזק, שינויים מהותיים לאחר פתיחת מועדון הלקוחות אפשריים אך לא מומלצים.

ב-GPS לעסקים היועצים העסקיים והמנוסים שלנו יכולים לעזור לך בפתיחת מועדון לקוחות חזק ויציב אשר ישמש אותך ואת העסק לעוד שנים רבות קדימה, לטובת הגדלת מעגל הלקוחות ומניעת עזיבת לקוחות קיימים, החשיבות הרבה שיש לשמירת הלקוחות והצטרפות לקוחות חדשים היא גדולה מאוד ועל כך חשוב שתעשה בצורה יסודית ומקצועית.

כל עסק בשבילנו הוא נכס בעל חשיבות וכמו כן בכל עסק עובדים אנשים, חשוב שגם העובדים ידעו כיצד לנהוג אל מול מועדון הלקוחות כמו כללים על הצטרפות לקוח חדש או נתינת צ'ופרים על חבר מביא חבר, כל זאת לטובת חיזוק מועדון הלקוחות ויצירת מערכת אשר יודעת לתגמל את הלקוחות ואת העובדים, בהצלחה!

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך…

תפריט