פיתוח עסקי לחו"ל, אחת הדרכים לייצר ערוצי הכנסה נוספים

בין מטרותיו של פיתוח עסקי לחו"ל הינם חדירה לשווקים חדשים בחוץ לארץ ויצירת ערוצי הכנסה חדשים לחברה. בעולם המודרני והגלובלי השינויים מתרחשים ללא הפסקה, בשווקים חדשים נפתחות אופציות חדשות ואופציות שהיו קיימות נעלמות דועכות. 

היועצים המומחים של GPS לעסקים יכולים לעזור לך בבחינה מדוקדקת של הפיתוח העסקי לחו"ל, בדיקת כדאיות וביסוס מהשטח, הבנת הערך המוסף שהעסק מנסה ליצור ובייעוץ טקטי ואסטרטגי. הדעה של בן הדוד שגר בחו"ל ואומר "כן זה ילך טוב!" לא מספיקה, יש לדאוג ליצירת תוכנית כתוצאה מהאסטרטגיה והחזון של החברה, תוך כדי מאמץ לגדול ולשכפל את השיטה והדרך על מנת לייצר הצלחות רבות.

ישנו צורך בהבנת השווקים, על ידי אנשים שמגיעים מהשטח ומבינים את מפת הדרכים, הדרך חייבת להיות מפורטת בכל הערוצים הקיימים בעסק ואם אינם נמצאים צריך לפתח אותם, ערוצים בפן-האסטרטגי, השיווקי, הארגוני, הפיננסי וכמובן הערוץ הדיגיטלי.

היערכות לפיתוח עסקי בחו"ל היא אחרת, וההשקעה ביציאה לחו"ל היא גדולה, כדאי להתייעץ עם GPS לעסקים לשם מיצוי כל הפוטנציאל הקיים וחשיבה מערכתית ויעילה על שימוש נכון בהשקעה, חשוב לתת על כך את הדעת כיוון שהשקעה שלא מתרוממת בחו"ל, נאבדת ויורדת לטמיון.

שלבים בפיתוח העסקי לחו"ל

כתיבת תוכנית עסקית: כבסיס לתוכנית שיווק והובלת תהליכים מורכבים.

הקמת מערך שיווק ומכירות: איתור וניהול הקשר עם מפיצים בחו"ל ושותפים אסטרטגיים פוטנציאליים.

ייזום ואיתור מנועי צמיחה: עתידיים לחברה והקמתם בפועל.

בדיקת היתכנות: ראשונית לחדירה לשווקים בינלאומיים.

ביצוע וניתוח סקרי שוק: תהליך זה כולל בתוכו מיפוי שוק היעד, ביצוע ראיונות עם גורמי מפתח ורכישת סקרים ממומנים בהתאם לצורך.

תכנון אסטרטגיה שיווקית: מדיניות מוצרים, אסטרטגיית מחירים, מכירות, מדיניות הפצה ואסטרטגיית שיווק באמצעות הדיגיטל.

הכנת עזרים שיווקיים: כמו חומר פרסומי, הכנת מצגות, קטלוגים, רישום כפטנט והתאמת המוצר לתקנים המקובלים  בחו"ל.

הכנות לתערוכות שיווקיות בחו"ל : הכנת החומר השיווקי, דרך הצגתו והדברים הנאמרים בתערוכה.

גיוס הון: ממשקיעים ומבנקים.

היועצים שלנו ב-GPS לעסקים יכולים לעזור לך בפיתוח העסקי לחו"ל, בבדיקת הכדאיות וההיתכנות בהצלחת העסק גם בחו"ל, כתיבת תוכניות לפני היציאה לחו"ל במהלך הפתיחה שם ובאופן שוטף, על פי ה-KPI MAP מפת היעדים האיכותיים והכמותיים בהם משתמשים היועצים העסקיים של GPS לעסקים.

ב-GPS לעסקים כל עסק בשבילנו הוא עסק בעל חשיבות! ולכן חשוב לנו שהתוכניות שלך כבעל עסק בחו"ל יצליחו ויניבו פירות. אנחנו מביאים איתנו את הניסיון שלנו כחברה אשר מלווה מאות עסקים בארץ ועשרות בחו"ל ויודעת להתאים עצמה לעסק שלך בצורה הטובה ביותר .

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך…

תפריט