תהליך מכירה אפקטיבי

תהליך המכירה הוא מערכת יחסים לכל דבר בין המוכר ללקוח, מערכת יחסים אשר מתבססת כמעט כמו כל מערכת יחסים- על אמינות, יחס חם, הקשבה ויכולת להבין את הצד השני והבעיה שלו ואיך אתה יכול לעזור לו באמצעות פתרון יציב ומתחשב, במהלך תהליך המכירה ישנם התנגדויות והסכמות מצד הלקוח וחשוב שנכיר אותם ונדע לטפל בהם בצורה מועילה לנו ולעסק אותו אנו רוצים להגדיל ולשפר.

ישנם אנשים שמסתכלים על תהליך המכירה כשלב אחד ארוך, לעומתם יש שיפרקו את התהליך למספר שלבים כך שלכל שלב יש את זמן התגובה שלו ומשמעות משלו, מערכת יחסים כבר אמרנו? איש מכירות הוא כמו יועץ בתחום העיסוק שלו וזה לא מסתכם רק בשאילת שאלות, חשוב גם להבין מה הלקוח רוצה, כך אתה מייצר הסכמות עם הלקוח, לאחר מכן ניתן ללקוח להבין מה התועלת שתצא לו מרכישת המוצר או השירותים אשר אתה מספק.

ב-GPS לעסקים בעזרת השיטה, המדדים וההטמעה של מגוון יכולות ביניהן תהליך מכירה מוצלח, פורה ואפקטיבי, בעלי העסק יזכו שוב לאיכויות כלכליות ואיכות החיים תשתפר פלאים. בתור בעל עסק, אתה יודע מה אתה עומד לעשות על פני ציר זמן מסוים, כמו תהליכי מכירה או שיטות מכירה (לינק לאתר שלנו), הלחץ יורד כיוון שאחוזי הסגירה גדלים והיכולת שלך להצליח ולעמוד בעומס גוברת, כך שאתה שעבודה לא מנהלת אותך ואתה מצליח לנהל את העבודה ואפילו מוצא לך זמן לחשוב על פיתוח העסק ועוד.

ארבעת שלבי המכירה

שלב ראשון, סמול טוק ויצירת קירבה: שלב זה נועד לקרב אלינו את הלקוח, והכוונה היא ליצור אווירה נעימה על מנת שהלקוח ירגיש נינוח בקרבתנו וכך גם יפנה לנו זמן ואנרגיה, חשוב שהלקוח ירגיש שאתם עומדים לעבור תהליך יחדי וישנה מערכת יחסים ביניכם. חשוב להקפיד על שפת גוף הכוללת חיוך, שמירה על קשר עין, וחשוב מאוד לשדר אנרגיות חיוביות.

שלב שני, שאילת שאלות: בשלב זה חשוב לברר את צרכי הלקוח תוך כדי יצירת אמפתיה, אנו צריכים לשאול את השאלות הנכונות על מנת להבין מה צריך הלקוח. באמצעות למידת הצרכים של הלקוח אנו נוכל לחשוף בפניו את המוצרים שהוא צריך, כאלה עם סיכויים גדולים יותר שהוא ירכוש, חשוב שנגרום ללקוח להבין שהמוצר מתאים לו במדויק.

שלב השלישי, חישוב מסלול לטובת המוצר והשירותים: לאחר שאספנו את המידע ואנו יודעים בדיוק מה להתאים ללקוח שלי, אני משקף את דבריו כמו "לפי דבריך אני מבין שאתה צריך א' ב' ג"  לאחר שיקוף זה אנחנו מראים ללקוח את הפתרון והתועלת שיקבל אצלי ועם המוצר שלי ונותן התחייבות על מנת לסגור את העסקה, גם משפט מחץ יעזור לטובת הסגירה האחרונה כמו "אתה חשוב לי בתור לקוח ואעשה מיטב המאמצים על מנת שתהיה שבע רצון ותישאר לקוח שלי"

שלב הרביעי, ריכוז כלל המאמצים לטובת סגירה: בשלב זה אנו לקראת סגירה, בהנחה שכל שאר השלבים בוצעו כראוי והלקוח אומר שהוא מעוניין במוצר או בשירותים, נשאל האם יש עוד משהו שתרצה לפני שאנו מתקדמים? בתשובות כן או לא הוא נותן לי אישור להמשיך לשאלה האחרונה שהיא איך תרצה לשלם במזומן או באשראי? חשוב לתת לפחות 2 אופציות לביצוע התשלום.

ב-GPS לעסקים בעזרת השיטה הייחודית וההטמעה של תהליך המכירה אנו יכולים לשפר לך את תוצאות המכירה והגדלתו, ההצלחה שלך היא ההצלחה שלנו, ונרצה להעניק לך מהניסיון שלנו כחברה אשר מלווה מאות עסקים בעלי ידע, יכולת וביצוע של תהליך המכירה ומבצעים זאת מדי יום בעזרת הידע שצברו אצלנו והדרכת תהליך המכירה.

כל עסק בשבילנו הוא בעל חשיבות רבה, ההשראה שלנו היא ההצלחה שלך, רוב העסקים עובדים עם אנשים, האנשים המרכיבים את העסק שלך ואתה הינם פרמטר חשוב להצלחת העסק, הדרכתם וחשיפת הידע של תהליך המכירה והבנתו היא אחריותך, בהצלחה רבה!

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך…

תפריט