קידום מכירות כאמצעי להגדלת הרווחים

קידום מכירות או בשמו המקצועי קד"מ הוא הגדלת המכירות, מרכיב חשוב בכל עסק שנועד לייצר מכירות מידיות. ישנם מגון שיטות בהן תוכל להגביר את ההכנסות של העסק. קד"מ אינו דורש משאבים כלכליים מופרזים אלא רק שינוי במידת הצורך של שיטות המכירה הנהוגות אצלך כיום ותשומת לב לכלל המשתנים. הרעיון הוא לגרום לאנשים להיות מודעים, למשוך ולעורר על מנת לקנות את המוצר. 

ישנם מספר סוגים של קידומי מכירות, כמו מבצעים כוללים, פרסום, הודעות לעיתונות, קידום מכירות הצרכן (תוכניות הנחות תחרויות) תמריצים ופרסים. קד"מ הינו כלי אחד מתוך ארגז הכלים של מנהלי השיווק והמכירות, ומטרתו היא לעורר ביקוש למוצר או לשירות ולהגביר את המודעות אליו, זה נעשה לרוב בשטח במגע עם לקוחות הפוטנציאליים. היכולת לקדם מכירות באופן משמעותי יכול להתבצע על ידי חברה מקצועית אשר קידמה מוצרים שונים ואחרים בעבר ועם יכולת להבין מה עובד ומה אינו מספיק וצריך שיפור.

סוגי קידום מכירות

מכירה אישית: אחד הדרכים היעילות ביותר של קשרי לקוחות. מכירה כזו פועלת בצורה הטובה ביותר כאשר היחסים בנויים על פני תקופה של זמן. זה יכול לדרוש זמן יקר אך הוא הטוב ביותר עבור שיווק מוצרים וקידום המכירות .

מוצרי קידום מכירות: כמו מוצרים ממותגים הניתנים ללקוחות פוטנציאליים או קיימים בחינם, תחרויות, הנחות, שירותים הניתנים בחינם או הנחת חבר מועדון ויכולת לצבור נקודות ופרסים.

קידום מותג: קידום המותג עצמו כאמצעי לקידום סל מוצריו או שירותיו.

מבצע מכירות: מבצע שבמרכזו הורדת מחירים או הטבות והנחות, מבצעים אלו נקדם בנקודות המכירה ובזמן המכירה והשיווק.

השתתפות בכנסים ואירועים כאמצעי לקידום מכירות: השתתפות בכנסים ואירועים מקצועיים הנוגעים לתחום שבו אתם עוסקים היא דרך מעולה להיחשף ולעשות קידומי מכירות ופרסום, זאת דרך אלגנטית הנותנת תחושת אותנטיות, חשוב מאוד בתהליך החשיפה של המוצר או השירותים אותו אתם נותנים.

חשיבות הליווי בקידום מכירות

חשוב לדעת, לא את כל המוצרים נקדם באותה השיטה ולפיכך צריך להתאים את קידום המכירות למוצר ועל ידי כך תוכל להגביר את סיכוייך בקידום המוצר או השירותים הספציפי בהם אתה רוצה לגדול, לכן ישנו צורך להשתמש בשירותיה של חברת ייעוץ מנוסה ומקצועית, אנו ב- GPS לעסקים בעזרת המנהלים העסקיים שלנו יכולים לעזור לך בהתאמת שיטת קידום המכירה למוצר, על דרכי הפעולה ושיטות השיווק המוצלחות יותר בענף ובשוק בו פועל העסק שלך, וכמו כן מדידת הצלחות הקידום ושינויים בהתאם לצרכים השונים שיעלו בבוחן המציאות.

כל עסק בשבילנו הוא בעל חשיבות רבה, וחשובה לנו הצלחתו, בעלי עסק שחושבים על קידום מכירות יעיל כבר התחילו להבין איפה חשוב לפעול והיכן להשקיע את המאמצים, אתה בדרך הנכונה, בהצלחה!

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך…

תפריט