כיצד אסטרטגיה ומודל עסקי יתרמו לעסק שלך

GPS לעסקים, בעלת ניסיון רב בהובלת עסקים לבניית אסטרטגיה נכונה ומודל עסקי מוצלח להשגת מטרות העסק. במסגרת תהליך הליווי, אנו בוחנים את אסטרטגיית העסק הקיימת כדי לקבל תמונת מצב של העסק, ובהיעדר אסטרטגיה מוגדרת ומודל עסקי נכון, נבנה ביחד עם בעל העסק את האסטרטגיה המנצחת לעסק, שתעזור לו בהשגת היעדים והחזון העסקי. 

המטרה לכך היא לבחון את האסטרטגיה הנוכחית ולגבש אסטרטגיה חדשה. הסתכלות וחשיבה האם אנו ממצים את כל המשאבים הקיימים והפוטנציאליים לעסק, ראייה של מגמות בשוק וניתוח האסטרטגיה החדשה במודלים תיאורטיים ישנים וחדשים, כמו מודל SWOT, מהם היתרונות והחסרונות של האסטרטגיה והמודל העסקי החדש.

חלק גדול מהאסטרטגיה הוא הזמן, אסטרטגיה היא לא תכנית מהיום למחר, וחשוב במהלך גיבוש האסטרטגיה החדשה להסתכל ולבחון איפה אני רוצה שהעסק יהיה בעוד 5-10 שנים מהיום. 

GPS לעסקים תגבש איתך הבנות על האופן בו אתה רואה את העסק בראייה עתידית ומהי הדרך הנכונה לעשות זאת על מנת להשיג את יעדיך. עם המומחיות שלך בתחומך בשילוב עם הנסיון שלנו בליוי עסקים בענף דומה לשלך נוכל לייצר תוכנית אסטרטגית ואפקטיבית שתועיל בהווה ובעתיד הרחוק.

קידום האסטרטגיה לטווח הארוך צריכה להיות מחולקת במנות קטנות, קצירת הצלחות לאורך הדרך…אסטרטגיה לטווח קצר שתתבצע במשך שנה, אסטרטגיה לטווח בינוני במהלך השנתיים הבאות ואסטרטגיה לטווח ארוך 5 שנים ומעלה, תוכנית מעשית בכל רובדי הניהול.

אסטרטגיה מחברת בין הגדרת הייעוד, החזון והערכים של העסק לבין הפעולות המעשיות היום יומיות של הארגון.

אסטרטגיה היא ניהול אפקטיבי של משאבי הארגון להשגת מטרותיו ויעדיו.

אסטרטגיה כוללת מתווה תוכנית להשגת יעדים ומדדים, לוח זמנים ותהליך בקרה ומדידה.

לב האסטרטגיה עונה על השאלות:

א. מהי המטרה – מהו ניצחון?

ב. מי הם הלקוחות – היכן נשחק?

ג. איך נבצע – ארגז כלים, איך ננצח במשחק?

על שאלות אלה ועוד נענה בתחילת הקשר שלנו, התשובות הנכונות הן התשובות האמיתיות והמציאותיות של העסק בהווה, תוך כדי התבוננות פנימית ננתח ונבין מהם רצונותיו של בעל העסק, יכולותיו של העסק ואיך אנו רוקמים ביניהם קשר מצליח ובעל ערך.

**להכניס תמונה מתוך המאמר בדרייב**

GPS לעסקים הינה חברה מובילה לפיתוח אסטרטגיה לעסקים קטנים ובינוניים.

פיתוח אסטרטגיה אחראית, שקולה ועם המון חשיבה מחוץ לקופסא היא סוד ההצלחה שלנו.

לאחר בנייה של מעל לאלף אסטרטגיות לעסקים שבחלקם הגדול נחלו הצלחות גדולות, אנו מאמינים בניסיון ובידע הרב לפתח אסטרטגיה עסקית המותאמת לתנאי השוק המאוד מאתגרים בתקופה הנוכחית.

היכולת שלנו היא לראות את בעלי העסק כאנשים עם חלום, צרכים ורצונות אישיים, ראיה פיננסית אחראית ומחושבת. ראיה ארגונית כוללת בבניית מודלים של התרחבות תוך בניית צוות מחויב ושותף לתהליכים. בניית מנגנוני שיווק, מכירות ומיתוג יעילים ומבודלים, למקסום תוצאות ופיתוח גלגלי ניהול לניהול מוצלחים בין ההכנסות להוצאות לשיפור תוצאות והרווח.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך…

תפריט