יתרונות השיווק במייל
שיווק במייל הינה אסטרטגיה שיווקית יעילה מאוד של שליחת הודעות דואר אלקטרוני ללקוחות פוטנציאליים, שליחת הודעות שיווק אפקטיביות וכך להמיר לקוחות פוטנציאליים ללקוחות שיבצעו רכישה, לקוחות נאמנים, מעריצים ואוהדים.
השיווק באינטרנט הפך בשנים האחרונות לערוץ השיווק המרכזי של עסקים קטנים וגדולים, תקציבי השיווק בדיגיטל הופכים לגדולים יותר ויותר וזאת בזכות היתרונות הגדולים שיש לשיווק באינטרנט, חברת GPS לעסקים מאמינה שהיכולת למדידה אובייקטיבית כמו התאמת התוכן השיווקי לקהל היעד היא יכולת חשובה שניתן ללמוד, יכולות מתקדמות של פילוח הקהלים ומכירות, היכולת למדוד כל שינוי או פעולה ולהבין איך היא משפיעה על כל תחומי העסק ולשיווק הדיגיטלי שאותו הלקוחות שלנו פוגשים, יכולת המדידה הפכה את השיווק במייל ליתרון משמעותי וכלי פרסום רב עוצמה.
GPS לעסקים לאור ניסיונה הרב בתחומים רבים ובשיווק ופרסום ולאחר ליווי מאות עסקים, איננה ממליצה לשלוח הודעות שיווק במייל מכרטיסי הביקור של אנשים שאספת אלא אם כן יש לך אישור מפורש לשלוח להם את התכנים שאתה מעוניין לשלוח, מדובר בבזבוז זמן וכסף עבור העסק והלקוח, וגם אם אנשים מסמנים את הדואר שלך כדואר "זבל", הפופולריות שלך בגוגל ובשאר הרשתות יורדת והודעות המייל שתשלח בעתיד עלולות באמת להגיע ישירות לדואר הזבל, לכן חשוב מעבר למוטיבציה הבריאה והרצון להפיץ כמה שיותר, לעשות זאת בטוב טעם ועם חשיבה מוקדמת ובעזרת חברה מקצועית בתחום.
חוק הספאם
חוק הספאם בישראל אוסר להפיץ תוכן שיווקי למי שלא נרשם ישירות לשירות שלכם מרצונו החופשי, לפיכך עליכם לוודא מראש שרשימות התפוצה בניוזלטר שלכם לא הושגו ממקורות חיצוניים אלא מהווים 100% אנשים שהסכימו להירשם, וחשוב להקפיד על זה .
יתרונות השימוש בשיווק במייל
- המערכת קלה לשימוש ולתפעול.
- זולה יחסית לעסק.
- אחוזים גבוהים של עלות תועלת, ועם אחוזים גבוהים של אפקטיביות ומספק את הערך הגבוה ביותר מכל שאר מדיות הפרסום באינטרנט על פי סקרים של "Email Marketing"
- יכולות מעקב ברמת המיקרו והמאקרו, ניתוח דוחות בצורה ברורה, יעילה ומהירה בלחיצת כפתור.
- ניתן להפעלה כמעט בכל זמן ובכל מקום באמצעות הטלפון החכם, אמצעי פרסום שהולך איתך לכל מקום.
שיווק במייל – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לסיכום, מערכת שיווק במייל נותנת לנו פילוח מקצועי ונכון של הקהלים והתכנים שאנו מפרסמים, לשיווק במייל יכולת להתאים אישית פרסומות לקהלים ספציפיים להם יהיה חיבור טוב עם התוכן שהצעתם, חשוב שיהיה לך את רשימת המיילים המעודכנת למניעת בזבוז זמן וכסף, נקפיד על שורת מחץ בכתובת הנושא אשר תמשוך את הצופה לקריאה, עיצוב הניוזלטר כמניע לפעולה ונכתוב את שם השולח על מנת ליצור אמינות, חשוב שהקורא ידע מי אנחנו, גם כי התוכן שלנו מצוין וגם כי כך הוא יכול להמליץ לחברים ובני משפחה וידע מי עומד מאחורי המסך ושליחת המייל.
רעננו את רשימת התפוצה ואל תשלחו מיילים כל דקה אלא עשו זאת במינון נכון שהקורא לא ישתעמם או ייבהל מכמות המיילים המחכים לו בתיבת הדואר הנכנס, חשוב להכניס תוכן בעל ערך אשר ייתן לקורא שלנו את הערך המוסף ויגרום לו לרצות לקבל מאתנו עוד תוכן, לכן צריך לחשוב על זמני שליחת המיילים על פי האוכלוסייה, המוצר או השירותים אותם אנו מציעים, לדוגמא, לא נשלח מייל ביום שבת על מוצר שקהל המטרה שלו הוא קהל ששומר שבת.
אנחנו ב-GPS לעסקים בעזרת המנהלים העסקיים ויועצי השיווק שלנו יכולים לעזור לך בתחום השיווק במייל איך לעשות זאת בצורה נכונה ליישם ולהטמיע בצורה נכונה את המובא במאמר ועוד, הניסיון שלנו כחברה אשר מלווה מאות עסקים מרוצים ובעלי מערך גדול וחזק של שיווק במייל וניתוח מקצועי של הדוחות מעניקה לנו את היכולת לעזור גם לך.
כל עסק בשבילנו הוא נכס בעל חשיבות, בעל עסק טוב יודע לחשוב קדימה ולפתח את נושא השיווק ומבין שזה הפרסום והשיווק היעיל והאפקטיבי ביותר היום בדגש על פרסומים במיילים, אם קראת כתבה זאת אתה כבר באמצע הדרך לשיווק מנצח במייל! בהצלחה!