YouTube
Instagram
Facebook
LinkedIn
ראשי
מי אנחנו
בין לקוחותינו
GPS במדיה
ניהול ארגוני
ניהול זמן
ניהול משא ומתן
ניהול צוות
פיתוח ארגוני
קבלת החלטות
פיתוח והדרכה
סגנונות ניהול
אימון ופיתוח מנהלים
תרבות ארגונית
שינוי ארגוני
תהליך הייעוץ ארגוני
ליווי וייעוץ לחברות שירותים
ייעוץ ארגוני
גיוס עובדים
הערכת עובדים
החזון הארגוני
שיווק ופרסום
ניהול השיווק במיקור חוץ (אאוטסורסינג)
מוצרי פרסום
ערוצי פרסום
פרסום אתרים
הגדלת הרווחים בעזרת שיווק ופרסום נכונים
פרסום באינטרנט
פרסום חוצות
פרסום חינם
קידום דיגיטלי
מרכיבי פיתוח עסקי
דוברות ויחסי ציבור
יחסי ציבור באינטרנט
יחצנות
תמהיל שיווק
שיווק ישיר
שיווק במייל
ניהול השיווק במיקור חוץ (אאוטסורסינג)
קידום מכירות
בניית מועדון לקוחות
שרותי פיתוח עסקי
מודל עסקי
פיתוח עסקי לחו"ל
פיתוח רשת
ייצוא
יזמות מנצחת
ניהול ופתיחת סטארטאפ
כספים
גיוס משקיעים
ניהול כספים
תזרים מזומנים
מיתוג
מיצוב
מיתוג אישי
מיתוג עסקי
מכירות
אימון מכירות
הדרכת מכירות
השגת לידים
טיפול בלידים
תסריט שיחה
טלמרקטינג
שיטות מכירה
מכירות מיקור חוץ
ניהול מערך מכירות
תהליך מכירה
שימור לקוחות
אמנת שירות
שירות לקוחות
אסטרטגיה
אסטרטגיה עסקית
אסטרטגיה שיווקית
חדשנות
ייעוץ אסטרטגי
תוכנית עסקית
מודל עסקי
מנהיגות עסקית
תכנון אסטרטגי
בלוג
המלצות
צור קשר
EN
מפה דינאמית
ראשי
מפה דינאמית
כמות מתעניינים<br /> כמות הצעות מחיר<br /> כמות סגירות קניה ממוצעת.
הדרכות<br /> אימון אישי שטח<br /> בנית תהליך לפולו אפ<br /> הצבת יעדים ותגמול<br /> כלי מכירה<br /> בניית כלי מעקב ובקרה
כמות לידים לפי ערוצי שיווק מכירות<br /> לפי איש מכירות גיוסים חדשים לפי איש מכירות.
תדירות ביקור קניה ממוצעת<br /> שביעות רצון<br /> חבר מביא חבר
תוכנית שיווק<br /> תקציב<br /> התייעלות מתמדת של השיווק
עלות לידים לפי מקור הגעה – ערוצי שיווק עלות לידים לסגירה<br /> חשיפה לקהלים חדשים
פרימיה בהשוואה למתחרים העדפה והנעה לפעולה בהשוואה למתחרים,<br /> בידול ויתרון יחסי – BENCHMARK
כמות מוצרים חדשים כמות ערוצים חדשים
כמות עובדים שעזבו ביוזמתם<br /> נאמנות עובדים לארגון<br /> שביעות רצון עובדים
עבודת צוות<br /> יצירתיות<br /> יוזמתיות<br /> חשיבה מחוץ לקופסא<br /> אחריות
שחרור הריכוזיות חזון ותוכנית עבודה מדדים – יעדים כמותים ואיכותים
<strong>רווחיות גולמית<br /> </strong><strong> נקודת איזון<br /> </strong><strong> הוצאות תפעול</strong>
גביה<br /> תקציב<br /> תזרים
אשראי<br /> והלוואות מקסימום<br /> רווחיות
</p> <p style='text-align: right;'>מיתוג מכירתי<br /> פיתוח ערוצי שיווק ומכירות<br /> ניהול תהליכי מכירה</p> <p>
תקשורת המונית לכלל הלקוחות<br /> תקשורת אישית<br /> טלמרקטינג<br /> הטבות ומתן ערך מוסף מתמשך
מסר<br /> תוכן שיווקי בכל ערוצי השיווק<br /> עיצוב ונראות המיתוג<br /> מיתוג מכירתי
תפריט