אימון אישי וניהולי שיצעיד את העסק שלך קדימה

הכל מתחיל בך, בעל העסק, המטרה היא לצייד ולדייק אותך שתהיה הקפטן של הקבוצה, המנצח של התזמורת המיוחדת הזאת בעסק ולא אחד שצריך לכבות שריפות בעסק.

בין מטרותינו במהלך העבודה עם בעל עסק, היא עיצוב והגברת הרצון שאתה תהיה המגדלור והמנהיג לטובת השגת התוצאות הרצויות על פי תוכנית העבודה שאנו נתכנן במיוחד עבורך ועבור צורכי העסק.

העבודה שלנו ב- GPS לעסקים היא לתת לך את המוטיבציה, לדייק אותך גם ברמה המקצועית, לתת לך כלים שיעצבו את סביבתך ויגבירו את רוח העבודה שלך ושל הסובבים אותך. אימון אישי יכול לתת לך את הכלים הנכונים להצלחה. GPS מתגאה בעבודה עם מאות עסקים מרוצים ולקוחות ממליצים אשר מצליחים לנהל את העסק שלהם בצורה נכונה ויעילה יותר.

אנחנו ב-GPS מאמינים שעסק המתנהל בצורה מסודרת ומנוהל בצורה טובה, עוזר לבעלי העסק להיות מאורגנים אפילו בחיים עצמם, ברגע שיש לבעל העסק ליווי אישי ואימון ניהולי, מדובר על ערך מוסף אשר תורם מעבר לגבולות העסק גם בבית, בחיי המשפחה, בבילויים הפרטיים ועוד.

להבדיל מיועצי מזוודה או חברות ייעוץ של אדם אחד, ב-GPS לעסקים האימון כולל בתוכו מפגשים מקצועיים ואישיים, החיבור עם המנהל העסקי הינו חשוב ביותר ליצירת הכימיה והצלחת האימון, אנו נדע להתאים לך את המנהל המקצועי הטוב ביותר שידע איך לייעץ לך בצורה האמפתית והאנושית ביותר, תוך התחשבות בצרכים הייחודים שלך ושל העסק. מגוון היועצים שיש ב-GPS לעסקים נותן מענה לכל סוגי העסקים ולכל סוגי האנשים, אנחנו יודעים לדבר בגובה העיניים ולתת לך את הייעוץ הטוב ביותר עבורך ועבור העסק שלך!

GPS לעסקים נפגשה בעבר עם בעלי עסק אשר עברו ייעוץ לא מקצועי או שהחליטו לקחת את ההמלצות שניתנו להם ולנסות ליישם אותן לבדם, לעיתים הנזק גדול מהתועלת והתוצאות עלולות להיות הרסניות, תהליך שיקום של עסק אשר עבר ייעוץ לא מקצועי ולהחזירו למוטב לוקח לעיתים זמן רב, לכן הדגש הגדול הוא לקחת ייעוץ מחברה מקצועית אשר תדע לפתח את העסק קדימה וחלילה לא להרוס את הקיים. 

חשוב לנו שהידע שיועבר אליך כבעל העסק יישאר גם לאחר שנסיים את הפרויקט ותדע להיות מנהל מצוין ואפילו לרכוש ידע על איך לאמן את הסובבים שלך בצורה יעילה ואפקטיבית, לדעת לקחת כלים מעשיים ופרקטיים לטובת המשך ניהול מוצלח ופיתוחו של העסק.

המנהלים העסקים ב-GPS לעסקים הינם מנהיגים ומאמנים בעלי ניסיון רב שרוצים להעניק לכם את ההשראה והבטחון שהשינוי אפשרי. כל אחד ממנהלינו העסקיים בעל ניסיון רב של עשרות שנים בניהול עסקים, באימון וליווי עסקים והכי חשוב בעל תחושת אחריות ושליחות כלפי בעלי העסק המעוניינים בשיפור איכות החיים האישית ושיפור העסק.

אימון GPS לעסקים מתמקד בפן האישי, המקצועי והכלכלי, הן בעסק והן במשפחה. הראיה הכוללת מאפשרת לייצר איזונים מקסימליים לטובת בעלי העסק.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך…

תפריט