המנהלים העסקיים ב-GPS לעסקים

מנהל עסקי בחברת GPS לעסקים מחויב להיות המנהיג, מתווה הדרך ומנחיל השיטה אצלך בעסק. אנחנו מאמינים ומקיימים את הערך החשוב מכל והוא אחריות ומחויבות מלאה לביצוע תהליכי הניהול.

המנהלים העסקיים שלנו עוסקים מדי יום בביצוע משימות ובהטמעה של תהליכים. עשרות משימות וכלים מיושמים אצל כל לקוח בכל זמן נתון- גיוס עובדים, גיוס הלוואות, פגישות עם הבנקים, אימוני שטח במכירות, הקמת מערך שימור לקוחות, תהליכי מיתוג, הקמת מערכות מעקב ובקרה, הקמת מערכות שיווק, הטמעת נהלים, שיטות עבודה ועוד.

הסטטיסטיקות מראות שהמון מהמלווים והיועצים העסקיים הפועלים בשוק מתקשים להניע את בעלי העסקים לפעולה, היכולת של GPS ואחד מיעדיה היא להוציא אותך, את העובדים ואת העסק מאזור הנוחות, לשנות את ההרגלים והתרבות הארגונית "השנייה", שנוצרה בינך ובין העובדים המקשה מאוד על היכולת ליצור ערך מוסף ליכולותיו של העסק.

מנהל עסקי ב-GPS לעסקים הוא מנהל בעל השארה, המנהיג את העסק לשינוי. הרי מנהיג הינו אדם הגורם לאחר לעשות משהו שלא תכנן. מנהל עסקי ירתום אתכם בעלי העסק לחולל את השינוי ולהוביל את צוות העובדים והמעגלים מסביבכם לחוף מבטחים. המנהל העסקי מלווה אישית את בעלי העסק, מלמד אותו לקחת אחריות ולהירתם במחויבות מירבית לשינוי המתבקש.

עסקים רבים מתקשים להטמיע מערכות טכנולוגיות לשיפור וייעול מערך הניהול. העולם הטכנולוגי מתפתח באופן דרמטי ונותן לעסקים כלים מעולים לשיפור התוצאות. הטכנולוגיה והשיווק בערוץ הדיגיטלי אשר בעלי עסקים רבים אינם ממצים את השימוש בה עשויה לתרום רבות לעסק! היכולת להגיע לאלפי לקוחות פוטנציאלים מדי יום. 

GPS לעסקים מתמחה בהטמעת מערכות טכנולוגיות לשיפור תהליכים בעסקים. המנהל העסקי יאפיין את צרכי העסק, ובתכנון אחראי ומלומד מתוך ניסיון ולאורך זמן, יעסוק בהטמעה יעילה, תוך ליווי צמוד של העובדים בארגון למינוף המערכות הטכנולוגיות למען שיפור התוצאות הנדרשות.

כל מנהל עסקי אשר מצטרף לשורותינו עובר בעצמו תהליך לימוד והשתלמות לליווי עסקים על פי שיטת GPS לעסקים, התכנים המרכזיים בהשתלמות: יצירת השראה ומנהיגות עסקית לעסק, הנחלתה והעברתה לידי הבעלים המוביל את העסק וממנו לצוות שלו. המנהל העסקי של GPS לעסקים מלווה את העסק לאורך כל התהליך החל משלב האבחון, הניתוח, ודרך תכנית העבודה, הצבת יעדים, הטמעת תהליכים ועד להשגת התוצאות הרצויות.

צוות תמיכה מקצועי כולל סופרוויזר המלווה את המנהל העסקי ואת התהליך לאורך כל הדרך. מחלקות מקצועיות  ב-GPS לעסקים כגון פיננסים, טכנולוגיה, ספקים, דיגיטל ועוד, נותנות תמיכה המעניקה לעסק את כל הפתרונות והדרכים לצמיחתו קדימה. בקרה מלאה על התהליכים מגדילים את הסיכוי להצלחה עסקית אצלך בעסק.

המטרה היא לראות את ההתקדמות הרצויה ואיך ניתן לשפר ולשדרג את היכולות של העסק. הרצון שלנו הוא להנחיל שיטות ניהוליות כוללות המאפשרות לך בשנים הקרובות לדעת ולהיות מומחה בידע וניסיון כיצד לנהל את עסק אשר מביא לשיפור התוצאות ומגדיל את הרווחיות מדי חודש, ויודע להפחית את ההתעסקות היום יומית בכיבוי שריפות והישרדות, אלא בהצלחות!

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך…

תפריט