מדוע ראייה מערכתית הוליסטית חשובה בניהול עסק

בימינו עסקים רבים הבינו שהראייה העסקית על העסק צריכה להיות ראייה מערכתית הוליסטית, כלומר מעבר להיותנו תותחים בביצועים או מכירת מוצר מושלם שלקוחות אוהבים אותו וחוזרים אליו, עסק צריך להיות תותח בכל הערוצים, בשיווק, במכירה, בפן הארגוני האסטרטגי, ניהול מועדון לקוחות, גיוס עובדים עם ראש גדול ועוד. יכולת בעל העסק לעסוק במגוון הערוצים הקשורים לעסק דוחפת אותו להיות מספר צעדים לפני כולם. GPS לעסקים אשר מעסיקה יועצים במגוון ערוצים ופיתחה את שיטת GPS לעסקים יודעת לתת לך ערך מוסף מעבר למוצע לך בשוק, איך באמת לשלוט בכל הערוצים איך באמת לנהל את העסק ואיך להגיע למטרות שהצבת לעסק. 

בשונה מיועצים אחרים, שאולי לא באים ישירות מהשטח, המנהלים העסקיים שלנו עובדים מסביב לשעון לטובת ייעוץ לעסקים, הכנת תוכניות עסקיות ומודלים אסטרטגיים לצמיחת העסק, בראייה מערכתית הוליסטית.

ראייה מערכתית הוליסטית באה לידי ביטוי בבחינת כל הרבדים בעסק, ניתוח ומדידה ביחס לעסק עצמו וביחס למתחרים אחרים בשוק, איך העסק שלך מתנהל לעומת כולם, האם תבחר לעצמך את הייעוץ העוטף ביותר?

המנהל העסקי ב-GPS לעסקים עובר את התהליך יד ביד עם בעל העסק, יהיה רגיש וקשוב לעובדים, לסביבה הניהולית הפנימית של העסק, לשוק ולמגמות כלליות. היכולת לנהל תהליך עם שכבות רבות ולהתחשב בכולם איננה מובנת מאליה. כבעלי עסק אתם רוצים מלווה בעל ראייה מערכתית הוליסטית ויהיה רגיש וקשוב לכל.

על פי ניסיונה של GPS לעסקים, כל תחום בעסק משיק אחד לשני, ובמידה ומשהו פגום בתהליך הוא משפיע על שאר הזרועות בעסק, לכן צריך יועץ אשר מביא איתו את המכלול ולא מטפל רק בכאב או בבעיה נקודתית. לא כל כאב נקודתי הוא מקור הבעיה, ראינו המון מקרים בעבר שזה היה רק הסימפטום לבעיה גדולה יותר.

לכן, GPS לעסקים תאבחן ותנתח את הבעיה האמיתית בעזרת בעלי העסק לטובת השגת הפתרונות הרצויים והמוצלחים.

לעיתים אנחנו יודעים את מה שאנו יודעים לגבי העסק שלנו, אבל לא יודעים את מה שלא נגלה לנגד עינינו, חשוב לשאול ולהבין מה ישלים לנו את הפאזל, מה ייתן לנו את האופציה שהעסק שלנו יעבוד בשבילנו ולא נהיה כבולים לעסק.

GPS מאמינה שעסק אשר יודע להניע עצמו לבד ללא בעל העסק שעומד ומפקח עליו 24 שעות ביממה זה האידיאל. בעל עסק שמכבה כל היום שריפות בעסק לא יכול לעסוק בפיתוח העסק וחבל לו על הזמן, אנו נצעיד אותך קדימה בעזרת נקודת מבט ייחודית על פי שיטת GPS לעסקים.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך…

תפריט