תוכן שיווקי – מהו?

בהנחה ויש לכם אתר ואתם מעוניינים להגיע לרמת חשיפה גבוהה, לצבור לקוחות נאמנים ולהצליח בתחום עיסוקכם, חשוב שתכירו בחשיבותו של התוכן ושתלמדו כיצד ניתן לכתוב באופן שיגרום לגולשים להיכנס לאתר, ליהנות מתכניו ולמצוא בו ערך. על מנת לסייע לכם במשימה (שאינה פשוטה כלל), פנו עוד היום למומחים של GPS לעסקים, אשר ילוו אתכם בכל שלבי תהליך הכתיבה, הטמעת המסרים וכמובן במדידת תוצאותיו.

תוכן שיווקי פונה לקהל היעד בשפה פשוטה וקלה להבנה. אין צורך בניסוחים מקצועיים ויבשים מהסיבה הפשוטה – אתם רוצים לדבר בגובה העיניים ולא ליצור רושם של מישהו שמנסה לשכנע את הגולש לקנות.

תוכן שיווקי – ייעודו…

תוכן שיווקי נועד בהכרח כדי לצבור לקוחות ולקרב אליכם את קהל היעד. זה אומר שכאשר אתם פונים לקהל מסוים שקורא ונחשף אל אותם תכנים מעניינים ויעילים, הוא יזכור את השם שלכם ויסמוך עליכם יותר, מה שיוביל אותם לחשוב עליכם במידה והם ירצו בחלק מהמוצרים/שירותים אותם אתם מספקים. שימו לב, כי הגולשים של ימינו נחשפים לכמויות גדולות מאד של תכנים ומסרים כך שניתן להבין שהם קצת תשושים מכמות האינפורמציה שמגיעה אליהם ושהם חייבים לסנן את המידע. בשל סיבה זו, צריכים בעלי האתרים שנלחמים על תשומת ליבו של כל גולש ליצור תכנים מושכים, מעניינים ומרתקים יותר מהתכנים שמופיעים באתרים של המתחרים.

כיצד תוכן שיווקי מניע לפעולה ?

רבים מבעלי העסקים הקטנים והבינוניים נדרשים היום לכתוב כתבה, מודעה, דף נחיתה או כל טקסט שיניע גולשים לאתר שלהם. כולם מחפשים טיפים וטכניקות לכתיבה שיווקית שמצליחה להגדיל את כמות הלידים , הלקוחות ובסופו של דבר מניעה לפעולה. יתרה מכך, כתיבה שמצליחה לגרום לקהלים שלנו לעשות בדיוק מה שאנחנו רוצים. ישנן טכניקות שרובן מתנקזות למשיכת הקהל- טכניקות לניסוח כותרות מוכרות, טכניקות להעמדה של דף נחיתה ברור, קל להבנה ושמניע ללחיצה על כפתור הפעלה. למעשה רוב הטכניקות מסבירות כיצד לכתוב טקסטים שימשכו את הקהל לקרוא ולא להפסיק אחרי פסקה אחת.

הנעה לפעולה היא לא בהכרח רכישה באתר, היא יכולה לבוא לידי ביטוי בעוד היבטים כגון :

1. שיתוף התכנים בקבוצות אשר יש להם מכנה משותף ובכך החשיפה שלנו גדלה.

2. התנסות מוצלחת של המוצר או השירות ע"י משפיען אשר משתף את העוקבים שלו.

לכן, השקיעו בשלבי תכנון המסר המרכזי שלכם, אותו אתם רוצים להעביר, תוך שימת דגש על מטרת התוכן, מיקוד בקהל היעד ובניית בסיס אמון.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך…

תפריט